Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: دو نسخه ویژه برای Dragon Ball Z Extreme Butoden معرفی شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
امکان ندارد که شخصی به عناوین ژاپنی علاقه مند باشد و سری عناوین Dragon Ball را نشناسد. سری عناوینی که از روی سریال های کارتونی خود، تنها با اندکی تغییر ساخته شده اند. حال امروز دو نسخه ویژه برای عنوان Dragon Ball Z Extreme Butoden معرفی شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
امروز Bandai Namco دو نسخه ویژه جدید برای عنوان Dragon Ball Z Extreme Butoden معرفی نمود. عنوانی که قرار است در ماه اکتبر سال جاری منتشر شود. عنوان مذکور یک بازی انحصاری برای کنسول های دستی ۳DS محسوب می شود. هم چنین شایان به ذکر است که یک باندل انحصاری نیز برای عنوان مذکور عرضه می گردد. باندل مذکور شامل محتویات زیر می باشد:
  • یک عدد ۳DS جدید به رنگ مشکی

  • Dragon Ball Z Extreme Butoden از پیش نصب شده

  • صفحات پوششی و جلد عنوان Dragon Ball Z Extreme Butoden بر روی ۳DS جدید

  • کد دانلود برای نسخه ژاپنی عنوان Dragon Ball Z Extreme Butoden 2
نسخه دوم عنوان مذکور، بیشتر به نوعی جایزه برای افرادی که نسخه اول را پیش خرید نمایند محسوب می شود تا این که به عنوان یک بازی مستقل شناخته شود. هم چنین نسخه دوم که به عنوان جایزه پیش خرید نسخه اول اهدا می شود، به بازیبازان اجازه دسترسی به Ki-blast های ویژه را می دهد. عنوان Dragon Ball Z Extreme Butoden به صورت انحصاری برای کنسول دستی ۳DS ساخته شده است و تنها در اروپا و مناطق PAL عرضه می شود. هیچ نوع تاریخ انتشاری برای آمریکای شمالی اعلام نشده و در حال حاضر، انتشار این عنوان امیدوار کننده به نظر نمی رسد.
Dragon Ball Z Extreme Butoden در تاریخ ۱۶ اکتبر سال ۲۰۱۵ منتشر می شود.
نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما به نسخه جدید Dragon Ball امیدوار هستید؟
نظرتان را با ما در میان بگذارید.