Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: پروانه ساخت بازی پرونده ابر سیاه صادر شد + اسکرین شات بازی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای یک بازی جدید با موضوع علمی، تخیلی و ماجرایی پروانه ساخت صادر کرد.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این شورا پس از بررسی طرح ساخت بازی رایانه ای «پرونده ابر سیاه» به نویسندگی سید طه رسولی، شروین استاد زاده و متین ایزدی مجوز تولید صادر کرد.
پرونده ابر سیاه یک بازی در سبک ماجرایی (Adventure) است که داستان گروهی از دانشجویان را روایت می‌کند. هدف این گروه، طراحی نانو ذرات هوشمندی است که برای رساندن داروهای شیمیایی به سلول‌های سرطانی در بدن کاربرد دارد.
در پی رخ دادن انفجاری در آزمایشگاه تولید نانو ذرات و کشته شدن یکی از دانشجویان، آرش (قهرمان بازی) بر حسب اتفاق متوجه می‌شود که این حادثه اتفاقی نبوده و توطئه‌ای در کار است. چنین به نظر می‌رسد که از دست‌آورد پروژه آنها برای اهداف شوم دیگری استفاده می‌شود.
تحقیقات آرش و سایر دانشجویان نشان می‌دهد که پای یک فرقه باستانی به نام فرقه زکریه در میان است. آرش سعی می‌کند راز این فرقه را کشف کند. اما ابعاد توطئه‌ای که او ناخواسته درگیرش شده، فراتر از آن چیزی است که او و دیگران تصور می‌کنند. بازی پرونده ابر سیاه از گرافیک دو بعدی و صحنه‌های نقاشی شده دستی بهره می‌برد و با موتور WME ساخته می‌شود.
[تصویر:  Abr-e-Siah.jpg]
منبع : دنیای بازی