Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Mark Norris توضیحات جدیدی را درباره Horizon: Zero Dawn می دهد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شکی نیست که انحصاری جدید سونی، یعنی Horizon: Zero Dawn، از جزئیات باریک و ظریفی ساخته شده تا به یکی از مهم ترین عناوینی که از کیفیت بصری خیره کننده ای برخوردارند، تبدیل شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
با توجه به یک نسخه حقیقی از جهان ما، متوجه می شویم که این جهان پر از موجودات بیومزی و سلاح هایی است که در حال نگاه اول ممکن است به چشم ما بسیار ساده و ابتدایی به نظر برسند. شخصیت اصلی بازی، یعنی Aloy، به عنوان یک بانوی متخصص و کارشناس صنایع دستی به تصویر کشیده شده که مهارت های وی به عنوان یک ضرورت در پیشرفت شما قلمداد می شود.
Mark Norris، از افراد مهمی که در حال حاضر در استودیو Guerrilla Games مشغول کار بر روی عنوان Horizon: Zero Dawn می باشد، اطلاعات تازه و بیشتری را طی پستی در وبلاگ رسمی سونی منتشر نموده است. وی اذعان داشت:
نقل‌قول:
احتمالا شما در اوایل حدس می زدید که او (Aloy)یک شکارچی بی هدف است که تنها برای کشتن چیزی به محیط های اطراف می رود. او فقط این کار را با یک هدف معین انجام می دهد.
در ادامه، او درباره گزینه های متفاوت موجود بر روی سلاح ها گفت:
نقل‌قول:
در واقع شیار های موجود در انوع مهمات، بسیار استراتژیک و تاکتیکی بوده که به شما اجازه می دهد تا شخصی سازی های لازم را بر روی کاراکتر خود انجام دهید.
 
 
  وی در ادامه افزود:

نقل‌قول:
یکی از چیز هایی که باعث می شود Aloy بسیار منحصر به فرد به نظر برسد، این است که او توانایی درک ماشین آلات را دارد… او توانایی استفاده سلاح های آن ها (سلاح های دشمنان) بر علیه خود آن ها را دارا می باشد.

هم چنین شایان به ذکر است که بازی حاوی یک سیستم مزایای عمیق و درخت مهارت و استعداد می باشد. انجام ماموریت و کاوش در دنیای بازی، هر دو مقدار XP یکسانی را ارائه می دهند و هم چنین شرکت در جنگ های واقع گرایانه، در ایجاد یک تجربه ناب از RPG کمک می کند.

عنوان Horizon: Zero Dawn در سال ۲۰۱۶ به صورت انحصاری برای کنسول PS4 عرضه می شود.

نظر شما در این باره چیست؟ به نظر شما عنوان مذکور می تواند با جزئیات فراوان خود، سبک RPG را باری دیگر زنده کند؟
نظرتان را با ما در میان بگذارید.