Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: گزارش: نمایش بازی Star Wars Battlefront در E3 بر روی PS4 با رزولوشن ۹۰۰p اجرا می شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  starwars_battlefront3-250x141.jpg]

بر اساس آخرین گزارشات Digital Foundry، مشخص شده است که دمو اجرا شده از بازی Star Wars Battlefront بر روی PS4 در نمایشگاه E3 2015 با رزولوشن ۹۰۰p اجرا شده است. برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.
Digital Foundry گزارش می دهد که نمایش بازی در اصل نگاهی کاربردی به گیم پلی بازی بر روی کنسول PS4 بوده است. با این وجود Digital Foundry در ادامه می گوید که شواهد نشان می دهد بازی Star Wars Battlefront همچون دو بازی Battlefield 4 و Hardline با رزولوشن ۱۶۰۰×۹۰۰ واقعی اجرا خواهد شد.
نکته ی جالب اینجاست که Digital Foundry باور داشت که اولین نمایش معرفی بازی Star Wars Battlefront با رزولوش فراتر از ۱۰۸۰p اجرا میشد اما اکنون نظر این سایت کاملاً متفاوت می باشد.
همچنین Digital Foundry عقیده دارد که بر خلاف اولین نمایش بازی، نمایش بازی در E3 شامل موشن بلور برای افکت ها و depth of field نمی باشد.
هنوز هیچ خبری از جزییات نسخه Xbox One در دسترس نیست و همچنین مشخص نشده که نسخه نهایی بازی در PS4 چگونه خواهد بود.
لازم به ذکر است که دو بازی Battlefield 4 و Battlefield Hardline که توسط DICE ساخته شده بود، بر روی PS4 با رزولوشن ۹۰۰p و بر روی Xbox One با رزولوشن ۷۲۰p اجرا شد. البته هنوز DICE رزولوشن این بازی را اعلام نکرده است ولی بعید نیست همچون دو عنوان قبلی باشد.
بازی Star Wars Battlefront در تاریخ ۲۰ نوامبر برای پلتفرم های PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

منبع