Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: یوبی سافت به استودیوهایش برای ساخت بازی های کم هزینه آزادی کامل می دهد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بازیبازهای بسیاری وجود دارند که در حال حاضر از یوبی سافت متنفرند. چه کسی می تواند بازیبازان را برای Assassin’s Creed: Unity و Watch Dogs سرزنش کند؟ و علاوه بر این، بحث های پیرامون جلوه های بصری The Division را فراموش نکنید. هرچند، به نظر می رسد کل قضیه ی این انتقادات در حقیقت مسائل را بهبود بخشیده است یا حداقل این برداشتی است که از سخنان مدیر عامل اجرایی یوبی سافت که به TheGuardian که گفته است، روند شرکت در به نمایش گذاشتن بازی های هنوز عرضه نشده تغییر کرده است، می توان کرد. با ما همراه باشید.

[تصویر:  Ubisoft_feature_real_672x372.jpg]

Yves Guillemot به TheGuardian گفته است:

نقل‌قول:
“با E3 2015 ما گفتیم بسیار خوب، باید مطمئن شویم که بازی ها قابل بازی اند و بر روی دستگاه های هدف اجرا می شوند. وقتی ما چیزی را نشان می دهیم، از تیم می خواهیم تا مطمئن شوند که آن قابل بازی کردن باشد و مطمئن شوند که بازیبازان فورا متوجه شوند که آن چیست. این درسی است که ما از عنوان Watch Dogs یاد گرفتیم. اگر نتواند در دستگاه هدف اجرا شود، می تواند یک ریسک باشد.”

موضوع جالب دیگر این است که یوبی سافت به استودیوهای خود آزادی کامل برای ساخت بازی های کم هزینه می دهد. آن طور که Guillemot مدعی شد، استودیوهای یوبی سافت که بازی های کم هزینه، که بازی هایشان حول و حوش ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار یورو هزینه دارد، می توانند بدون نیاز به پروسه ی تایید کار خود را شروع کند.

Yves Guillemot افزود:

نقل‌قول:
مدیر اجرایی، Pauline Jacquey، گفت “ما قرار است بازی ای بسازیم که آن قدر ارزان است که نیازی به تایید شما نداریم، ما چیزی داریم که همین الان هم به اندازه کافی مناسب است.” وقتی برای اولین بار آن را دیدم تقریبا ۶۰ درصدش تکمیل شده بود. از این رویه خوشم آمد. وقتی پروژه ای بیش از ۵ میلیون دلار هزینه دارد ما باید حواسمان به آن باشد چون ممکن است مشکلی پیش بیاید، اما وقتی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ یورو باشد، آن ها می توانند هر تصمیمی که برای میسر شدن پروژه لازم است بگیرند.
 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

**

منبع