Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Kojima فردا تریلر متفاوتی از Metal Gear Solid 5 منتشر می کند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ذهن خلاق آقای هیدئو کوجیما مثال زدنی نیست. اگر نمایشگاه E3 امسال را دنبال کرده باشید، بدون شک تریلر گیم پلی بازی Metal Gear Solid 5 شما را بهت زده کرده است. ساعاتی پیش آقای کوجیما بر روی صفحه ی شخصی خود در شبکه ی اجتماعی تــوییـتر، پست جالبی ارسال نمود که توجه ی شما را به آن در ادامه ی مطلب جلب می کنم.

[تصویر:  Hideo-Kojima-on-Metal-Gear-Rising-_-222x200.jpg]

آقای کوجیما در صفحه ی خود چنین نوشت:

نقل‌قول: فردا مصادف با تاریخ ۷/۷ (منظور هفتمین روز ماه جولای است) در طی پست جدیدی، تریلری از همان ماموریت نشان داده شده در E3 منتشر می نماییم که در آن راه های نفوذ را با شگرد متفاوت و جدیدی به نمایش کشیده شده اند.

در E3 2015 شاهد تریلری از Metal Gear Solid 5 بودیم که تعدادی از ویژگی های بازی از جمله قابلیت های سفارشی سازی را نشان می داد.

قابل به ذکر است Metal Gear Solid V: The Phantom Pain برای کنسول های Xbox One ،Xbox 360 ،PS4 ،PS3 و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد و آخرین Metal Gear ساخته کوجیما و همینطور آخرین همکاری کونامی باکوجیما،نابغه دنیای گیم، خواهد بود.

VG247
توی E3 هر خبرنگاری که سعی میکرد ازشون بپرسه کوجیما کجاست یا چی شده بینشون کلا مصاحبه رو قطع میکردن یعنی حتی نمیخوان اسمی از کوجیما ببرن. همون بهتر که استاد از این کونامی بره . فقط منتظرم بازی بیاد و به احتمال زیاد اخرین نسخه از متال گیر رو بازی خواهیم کرد.