Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: مطابق صحبت‌های شرکت Star Wars: Battlefront ،EA با درجه‌بندی سنی T منتشر خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  wallpaper_sullust_1920x1080-620x349.jpg]

با توجه به صفحه‌ی رسمی فیس بوک EA Star Wars، عنوان مورد انتظار Star Wars: Battlefront با درجه‌بندی سنی T یا Teen(نوجوان)، منتشر می‌شود. در صفحه‌ی رسمی بازی در جواب به طرفدارنی که درباره‌ی درجه‌بندی سنی بازی از طرف ESRB، سوال پرسیدند، نوشته شد:
نقل‌قول: محتوای این بازی در کل برای افراد ۱۳ و بالای ۱۳ سال، مناسب است. بازی دارای شامل: خشونت، موضوعات وسوسه کننده, طنز بی‌تکامل، مقدار کمی خون و قمار بازی است و در برخی مواقع نحوه‌ی صحبت کردن شخصیت‌ها، بی‌ادبانه می‌شود
بنابراین، خوشبختانه همه‌ی بازیباز‌ها می‌توانند این بازی را تجربه کنند، از آن لذت ببرند و ببینند که بازی چه چیز‌هایی را به آنان، نشان خواهد داد. 
بازی Star Wars: Battlefront، با تمرکز بسیار زیادی بر بخش Multiplayer منتشر خواهد شد؛ اما EA و Dice، بخش تک نفره‌ای را نیز به بازی اضافه کردند. 
درباره‌ی بخش تک نفره‌ی بازی، بحث زیادی صورت نگرفته است؛ اما طراح مراحل بازی Star Wars: Battlefront در شرکت Dice، آقای Daniel Cambrand، اشاره می‌کند که بخش تک نفره‌ی این بازی، ارزش چندین و چند بار بازی کردن و تمام کردن را دارد.
نقل‌قول: شخصا می‌گویم که بخش تک نفره‌ی بازی، ارزش چند بار تمام کردن را دارد. ما یک مسابقه‌ی داخلی را در محل کارمان در ازای یک بسته آبجو به وجود آوردیم که طی آن، هر کس مرحله‌ی Tatoonie را، که در E3 به نمایش گذاشته شد، سریعتر به اتمام برساند، برنده است. و این باعث می‌شد که ما مرحله را بارها و بارها، به اتمام برسانیم. 
بسیار جالب است که شما می‌توانید به راحتی، نقشه‌های خود را تغییر داده و راه‌های جدید را امتحان کنید. مخصوصا زمانی که بر سر زمان، با دوستان و همکارانتان، رقابت می‌کنید. 
لازم به ذکر است که بازی Star Wars: Battlefront، در تاریخ ۱۷ نوامبر، برای پلتفرم‌های Xbox one ،PS4 و PC منتشر می‌شود. 
منبع

Mobin Ahmadi

ممنون کوروش جان بابت خبر. یه سری نکات:

1) اول اینکه سعی کن عنوان خبرت در عین کامل بودن تا جایی که می تونی کوتاه باشه

2) باید بگم جمله ی " یکی از بازی‌هایی که افراد زیادی انتظار انتشار آن را دارند " برای قرار گرفتن روی صفحه ی اصلی گیمفا زیاد جذاب نیست! سعی کن جملات زیبا رو به کار ببری. ترجمه ی صحیح: " عنوان موردانتظار Star Wars: Battlefront "

3) " با درجهبندی " درجه بندی درسته، نباید سر هم باشه


4) یه نکته ی خیلی خوب توی خبرت دیدم. با ورود به فاز دوم مراحل، تونستی بدون اینکه به خبر خدشه وارد کنی، اون رو خلاصه و روان ترجمه کنی. مثل این جمله: " در صفحه‌ی رسمی بازی در جواب به طرفدارنی که درباره‌ی درجه‌بندی سنی بازی از طرف ESRB، سوال پرسیدند، نوشته شد: " بهت آفرین می گم خیلی خوبه  :heart:

5) یک اشتباه خیلی فاحش توی خبرت هست: توی جمله ی : " content is generally suitable for ages 13 and up " ترجمه ی قسمت بنفش: سنین 13 و 13 به بالا! ولی شما نوشتی " محتوای این بازی در کل برای افراد بالای ۱۳ سال، مناسب است. " که خود 13 سال رو در بر نمی گیره و اشتباهه.

6) " بازی دارای محتوا‌هایی همچون " بهتره که در ترجمه ی اون بگی: " این بازی شامل "

7) " بازی Star Wars: Battlefront، با تمرکز بسیار زیادی بر بخش Multiplayer، منتشر خواهد شد " استفاده ی نادرست از علایم نگارشی.

8) " اما EA و Dice، یک بخش تک نفره را نیز به بازی اضافه کردند. " یک اونجا اضافه ست

9) " به شخصه می گم خیلی با ترجمه ی جمله ی : " شخصا می‌گویم که بخش تک نفره‌ی بازی، ارزش چند بار تمام کردن را دارد. ما یک مسابقه‌ی داخلی را در محل کارمان در ازای یک بسته آبجو به وجود آوردیم که طی آن، هر کس مرحله‌ی Tatoonie را، که در E3 به نمایش گذاشته شد، سریعتر به اتمام برساند، برنده است. و این باعث می‌شد که ما مرحله را بارها و بارها، به اتمام برسانیم. بسیار جالب است که شما می‌توانید به راحتی، نقشه‌های خود را تغییر داده و راه‌های جدید را امتحان کنید. مخصوصا زمانی که بر سر زمان، با دوستان و همکارانتان، رقابت می‌کنید. " حال کردم. بسیار روان و جذاب بود و نکات مهمشو خیلی خوب در آورده بودی.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

در کل خیلی خوب بود. کوروش جان تو خیلی پیشرفت کردی و بهت اطمینان می دم با این سرعت و دقت، به زودی وارد تیم خواهی شد.
من در کل نگاه کوچکی به کار خبرنگارهای مبتدی می اندازم و باید به همه ی کاربران اطمینان بدم که بهترین خبرنگاری مبتدی سایت، کوروش عزیز هستش. البته بااین وجود، هنوز هم راه زیادی تا ورود به تیم داره.
در کل خیلی عالی بود، خسته نباشی  :)