Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سونی: هنوز خیلی زود است تا قیمت Project Morpheus را اعلام نماییم
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
رئیس جهانی استودیو های Sony Computer Entertainment، یعنی مجموعه (SCE WWS)، اذعان داشت که هنوز بسیار زود است تا جزئیات قیمت گذاری Project Morpheus را اعلام نماییم. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
طی مصاحبه انجام شده با GI.biz، آقای Shuhei Yoshida اذعان  داشت که سونی هم چنان کار هایی برای انجام دادن دارد تا قبل از بتواند قیمتی برای دستگاه VR، که بسیار مورد انتظار علاقه مندان است، قرار دهد.
وی در ادامه افزود:
نقل‌قول:
به طور معمول، ما دائما مشغول صحبت درباره انتشار آن در سال بعد هستیم و ما هیچ وقت درباره قیمت آن، یک سال جلوتر صحبت نمی کنیم. من فکر می کنم که قیمت PS4 را در مراسم E3 سال انتشارش، یعنی پنج ماه قبل انتشار آن اعلام کردیم. بنابراین بسیار زود است. این بدان معنا نیست که ما منتظر اعلام شدن قیمت Oculus هستیم. ما هنوز کار هایی برای انجام دادن داریم تا بتوانیم بفهمیم که دقیقا چه قیمتی برای آن مناسب است و غیره.
Project Morpheus در نیمه اول سال ۲۰۱۶ عرضه می گردد و در طول کنفرانس مطبوعاتی سونی در مراسم E3 2015 که در ماه گذشته انجام شد، بسیار برجسته بود. سونی در گذشته نیز اذعان داشت که مصرف کنندگان تنها باید چند دلار برای دستگاه خرج کنند.
نظر شما در این باره چیست؟ شما فکر می کنید چه زمانی سونی، قیمت دقیق را اعلام می نماید؟
نظرتان را با ما در میان بگذارید.