Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Shenmue 3 یکی از موفق ترین بازی های Kickstarter می باشد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  shenmue_3-600x337-250x140.jpg]

بدون شک یکی از برترین و خوش حال کننده ترین خبر های نمایشگاه E3 2015، معرفی بازی Shenmue 3 در کنفرانس سونی بود. البته این بار قرار نیست Shenmue 3 مثل نسخه های قبلی این سری هزینه ی ساخت بالایی داشته باشد، بلکه این بار هزینه ساخت بازی توسط مردم در Kickstarter تهیه خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.
طبیعی است که خبر معرفی نسخه سوم این سری برای طرفداران بسیار خوش حال کننده باشد، به همین خاطر مردم استقبال زیادی از بازی کردند و در کم ترین زمان ممکن هزینه ی ساخت بازی در Kickstarter که ۲ میلیون دلار بود، محیا شد. هم اکنون بودجه ی بازی در Kickstarter به مبلغ ۴,۴۲۷,۵۳۹ دلار می باشد. با توجه به این بودجه ی کنونی، بازی Shenmue 3 در میان ۱۰ عنوان برتر Kickstarter در جایگاه دوم قرار گرفته است. البته موفق ترین بازی در Kickstarter، عنوان زیبای Bloodstained: Ritual of the Night می باشد که توسط آقای Koji Igarashi، سازنده بازی Castlevania، ساخته شده است. بازی Bloodstained: Ritual of the Night توانسته با جمع آوری بودجه ۵٫۵ میلیونی، موفق ترین بازی در Kickstarter باشد.
البته هنوز ۱۰ روز از مدت زمان بازی Shenmue 3 باقی مانده است و ممکن است، هزینه جمع آوری شده برای ساخت بازی بیشتر هم شود. به نظر می رسد که بودجه ی بازی Shenmue 3 حداقل به ۵ میلیون دلار برسد. پس همچنان آقای Yu Suzuki با بازی Shenmue 3 شانس این را دارد که موفق ترین بازی Kickstarter شود. البته قطعاً کار ساده ای نخواهد بود. نظر شما چیست؟

منبع