Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: داستان Batgirl: A Matter of Family در پیش از اتفاقات Batman: Arkham Asylum جریان دارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Batman-Arkham-Knight3-760x428-250x141.jpg]

امروز قرار است تا اولین اطلاعات از داستان DLC جدیدترین عنوان استودیو راک استدی را به دست بیاوریم. Entertainment Weekly در تصاویر جدیدی که از این محتوای اضافی منتشر کرده است نشان داده است که اتفاقات Batgirl پیش از Batman: Arkham Asylum در جریان می‌باشد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

کمپانی برادران وارنر چندی پیش قیمت و تاریخ انتشار محتوای دانلودی A Matter of Family با تمرکز بر داستان Batgirl را منتشر کردند. داستان آن در پارک Seagate Amusement اتفاق می‌افتد و Batgirl سعی دارد تا کمیسر گوردون را از دست جوکر نجات دهد.
Justin Vazquez، تهیه کننده طراحی این DLC، می‌گوید:
نقل‌قول:
ما قصد داشتیم تا این احساس مبارزه در فضای باز و افتادن در تله های عجیب را دوباره خلق کنیم و دوست داشتیم تا موش و گربه بازی با جوکر دوباره تجربه شود. قصد ما از ابتدا این بود که کاری کنیم تا شخصیت Batgirl از Batman ضعیف تر باشد ولی Batgirl بعلاوه قابلیت هک به او فرصتی می‌دهد تا از پس کارهایی برآید که حتی Batman هم قادر به انجام آن ها نمی‌باشد.
Batgirl: A Matter of Family در تاریخ ۱۴ ژولای برای دارندگان season pass و در تاریخ ۲۱ ژولای برای عموم مردم منتشر می‌شود و ۵٫۷۹ دلار قیمت دارد.



منبع