Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Deus Ex: Mankind Divided بازیبازان را مجبور به مخفی‌کاری در بازی نمی‌کند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Deus-Ex-Mankind-Divided-620x349.jpg]

طرفداران بازی Deus Ex: Human Revolution می‌دانند که در آن بازی می‌توانستند به نحوی بازی کنند که تمام اسلحه‌ها مشتعل شوند. در حالی که بازی، بر پایه‌ی مخفی‌کاری ساخته و تولید شده بود. مجازات کردن افرادی که می‌خواهند با سر و صدا به مراحل بالاتر بروند، کار صحیحی نیست؛ اما باید به این موضوع اشاره کرد که مخفی‌کاری در این بازی، بهترین روش است. 
ولی اوضاع در Deus Ex: Mankind Divided متفاوت است، یا حداقل این موضوع چیزی است که تهیه‌کننده‌ی اجرایی Edios Montreal، آقای Stephane، در مصاحبه‌ای با PCGamesN گفت. 
موفقیت Deus Ex: Human Revolution بدین معناست که Edios می‌تواند این بازی را پایه‌ای برای پیشرفت بازی جدیدش، یعنی Deus Ex: Mankind Divided، قرار دهد. این موضوع، چیزی است که سازندگان قصد استفاده از آن را دارد. 
وقتی از Stephane Roy پرسیده شد که تا چه حد می‌توان برروی مخفی‌کاری در این عنوان حساب کرد، او اینگونه پاسخ داد:
نقل‌قول: بسیاری از افراد به ما گفتند که پس از رونمایی از بازی، احساس کرده‌اند که باید در بازی، فقط مخفی‌کاری را در پیش بگیرند؛ اما ما به آنها گفتیم که ما این نسخه از بازی را به گونه‌ای ساخته‌ایم، که شما بتوانید به هر روشی که دوست دارید، بازی را به اتمام برسانید و این موضوع واقعا صحت دارد و شما می‌توانید این کار را انجام دهید. ما بازی را اینگونه طراحی کردیم که بازیباز‌ها، بتوانند در بازی، آزادی عمل داشته باشند. 

او همچنان اضافه کرد که تمرکز بازی، تنها بر روی مخفی‌کاری نیست. 

نقل‌قول: ما همه‌ی تلاش خود را می‌کنیم. ما می‌خواهیم مطمئن شویم در زمانی که بازی منتشر شد، کسی به ما نگوید که به آنان دروغ گفته‌ایم و تمرکزمان فقط برروی مخفی‌کاری بوده است. 

فناوری تکمیل شده‌ی استفاده شده در بازی، بازی را بسیار جالب‌تر می‌کند. برای مثال: اسلحه‌ی جدید روی دست Jensen که همه چیز است به جز یک اسلحه برای مخفی‌کاری. واقعیت این است که حتی دشمنان شما نیز پیشرفته‌تر شده‌اند. به گونه‌ای که نبرد‌های گلوله‌ای و از طریق اسلحه و نبردهایی پویا که به وجود می‌آید، باید کمتر شوند.