Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Ubisoft: نسخه‌ی PC بازی Assassin's creed: Syndicate، بدون مشکل خواهد بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  291753-ACHeader-620x347.jpg]

مطابق سخنان Melissa MacCoubrey، کارگردان بخش داستانی بازی Assassin's creed: Syndicate، و Jeff Skalski، تولید کننده‌ی ارشد این بازی، نسخه‌ی جدید بازی Assassin's creed، یعنی Assassin's creed: Syndicate، به سرنوشت و مشکلات Assassin's creed: Unity، دچار نخواهد شد. 
Assassin's creed: Unity بدون شک یک بازی عالی بود که فیزیک و مکانیک گیم‌پلی سری بازی Assassin's creed را، متحول کرد و به سطح جدیدی برد. در هر صورت، Assassin's creed: Unity، عنوانی بود که همیشه به‌ دلیل مشکلات و باگ‌های فراوانش، به عنوان یک بازی نه چندان عالی یاد می‌شد. مشکلاتی که سازنده‌ی بازی را مجبور به متوقف کردن انتشار Season Pass و انتشار یک DLC رایگان برای تمام پلتفرم‌ها کردند. 
Assassin's creed: Unity دارای مشکلات مشترکی بین پلتفرم‌های Xbox one و PS4 بود؛ اما متاسفانه PC، دوبازه سخت‌ترین ضربه را خورد. خوشبختانه Ubisoft اعلام کرد که تیم بزرگ‌تری پشت بازی Assassin's creed: Syndicate و انتشار آن است؛ درنتیجه ما می‌توانیم انتظار یک بازی و تجربه‌ی قدرتمند را برروی PC داشته باشیم. 
همانند Unity، همه چیز در Syndicate نیز به طور دقیق ساخته شده تا بتواند آن زمان تاریخی را، به خوبی نشان دهد. بازیبازان در این نسخه از بازی، لندن ویکتوریایی و زمان انقلاب صنعتی مشهور را مشاهده خواهند کرد. همچنین تمام اسلحه‌ها و ابزار‌هایی که در بازی مورد استفاده قرار خواهند گرفت، به طور کامل با زمانی که بازی در آن جریان دارد، مطابقت دارند. 
Syndicate اسلحه‌ها و ابزار‌های مختلفی را در اختیار بازیبازان قرار می‌دهد؛ مثلا قلاب و طنابی که به Jacob و Evie (شخصیت‌های اصلی این بازی) کمک می‌کند که از ساختمان‌های لندن، بالا بروند. 
ناشر بازی درباره‌ی شخصیت Jacob و Evie هم اطلاعات جالبی را منتشر کرده است. طبق این اطلاعات، Jacob شخصیتی شوخ‌طبع‌تر و فقط به دنبال تکمیل کردن و به پایان رساندن مأموریت خود می‌باشد‌؛ اما برخلاف او، خواهرش Evie، نمونه‌ای از یک قاتل واقعی، با اعتماد به نفس بالا، متواضع و خونسرد است.
هر دو شخصیت در Assassin's creed: Syndicate قابل بازی‌ کردن هستند؛ اما ما در حال حاظر بایو منتظر مشاهده‌ی گیم‌پلی Evie باشیم، زیرا Skalski به ما قول داد که نمایشی از وی را در GamesCome 2015، مشاهده کنیم. 
یعنی بالاخره یه اساسین بهینه میاد.تشکر از خبرنگار
خبر تکراری است نویسنده محترم.
Assassin’s Creed: Syndicate نمی خواهد به سرنوشت نسخه قبلی دچار شود


بسته شد