Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نشان تجاری شرکت Umbrella ثبت شد؛ آیا Resident Evil جدیدی در راه است؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
Capcom نشان تجاری Umbrella Corps را ثبت کرده است، نامی که همیشه با مجموعه ی Resident Evil همراه بوده است. Capcom به تازگی Revelations 2 را به پایان رسانده و هنوز برنامه هایش را برای بازی جدید Resident Evil اعلام نکرده است. با ما در ادامه همراه باشید.

[تصویر:  Resident_Evil_620x465.png]

این علامت تجاری چیز زیادی را نشان نمی دهد، اما به نظر می رسد که Umbrella Corps می تواند برای ۳DS یا گوشی های هوشمند عرضه شود.

نشان تجاری Umbrella Cops در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۵ در OHIM (دفتر هماهنگی در بازار داخلی) ثبت شد. Capcom هنوز حرفی در رابطه با این موضوع نزده و ممکن است فعلا چیزی در این مورد نشنویم. به احتمال زیاد تا Tokyo Game Show خبری در این باره نخواهیم شنید.

شایعات همچنین نشان می دهد که ممکن است شاهد دنباله ای برای بازی Operation Raccoon City باشیم که باید اعتراف کرد از محبوبیت زیادی برخوردار نیست.


در ماه فوریه، Super Data ادعا کرد که Capcom عنوان Resident Evil 7 در پاییز سال جاری عرضه خواهد کرد. آن ها همچنین معرفی بازی Black Ops 3 را پیش بینی کردند که به واقعیت پیوست، بنابراین احتمال دارد که اخباری در ارتباط با RE7 بشنویم.


به نظر شما نشان تجاری Umbrella Corps به چه منظور ثبت شده است؟ آیا Resident Evil 7 در راه است یا Capcom عنوان دیگری برای این مجموعه در نظر گرفته است؟ پاسخ ها و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


**