Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: مکان مبارزه ی جدیدی برای Street Fighter V مشخص شد| منتظر شخصیت جدید باشید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  SFV-Brazil-Stage-Teaser-Vid-250x141.jpg]

به تازگی مشخص شده است که بازی Street Fighter V شامل یک مکان مبارزه ی جدید در برزیل می باشد. قبل از این هم، مکان های مبارزه در چین و لندن معرفی شده بود. برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.
به تازگی آقای Yoshinori Ono در ویدیویی، یک مکان مبارزه جدید در برزیل را نشان داد و اعلام کرد که هم اکنون این مکان مبارزه در حال توسعه می باشد.
همچنین آقای Yoshinori Ono و  Peter Rosas در این ویدئو اعلام کردند که شخصیت جدیدی هم در طول مراسم Brazil Game Show معرفی خواهد شد.
وقتی یک مکان مبارزه در برزیل وجود دارد، یعنی شخصیتی هم از این کشور در بازی حضور خواهد داشت. در نسخه های قبلی سری شخصیت هایی نظیر Blanka ،Sean و Oro برزیلی بودند و این احتمال وجود دارد که شاهد یکی از این شخصیت ها در بازی باشیم. البته این امکان وجود دارد که یک شخصیت برزیلی کاملاً جدید برای بازی معرفی شود.
لازم به ذکر است که Brazil Game Show، از تاریخ ۸ اکتبر تا ۱۲ اکتبر برگزار خواهد شد.
بازی Street Fighter V در سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم های PS4 و PC منتشر خواهد شد. این بازی در بین کنسول ها، انحصاری PS4 می باشد. شرکت Capcom قصد دارد در Comic-Con اطلاعاتی از Street Fighter V منتشر کند. برای اطلاعات بیشتر از این عنوان با گیمفا همراه باشید.
تصویر این مکان مبارزه ی جدید:
[تصویر:  gyo2_sf5-forgotten-waterfall-screenshot2-200x113.jpg]

منبع