07-10-2015, 10:23 PM
صفحهها: 1 2
07-10-2015, 10:25 PM
(07-10-2015, 10:23 PM)black ops 3 نوشته است: [ -> ]ببخشید
تابلوی نقاشیی یعنی چی؟
تابلوی نقاشی ای درست تر نیست؟
درسته شرمنده از دستم در رفت.ممنون که گفتین.
اصلاح شد.
07-10-2015, 10:53 PM
(07-10-2015, 10:25 PM)mahdi12 نوشته است: [ -> ](07-10-2015, 10:23 PM)black ops 3 نوشته است: [ -> ]ببخشید
تابلوی نقاشیی یعنی چی؟
تابلوی نقاشی ای درست تر نیست؟
درسته شرمنده از دستم در رفت.ممنون که گفتین.
اصلاح شد.
دوست عزیز درستش البته نقاشی ای نیست بلکه نقاشیای هست! البته کلا از این مدل ترکیبها استفاده نکنید بهتره. مثلا میتونستید کلا جمله رو به این شکل بیان کنید:
با تمام اینها میتوان Child of Light را تابلوی نقاشی زیبایی تصور کرد که نگاه کردن به آن لذت شگرفی دارد.
موفق و پاینده باشی :heart:
07-10-2015, 10:56 PM
(07-10-2015, 10:53 PM)John Watson نوشته است: [ -> ](07-10-2015, 10:25 PM)mahdi12 نوشته است: [ -> ](07-10-2015, 10:23 PM)black ops 3 نوشته است: [ -> ]ببخشید
تابلوی نقاشیی یعنی چی؟
تابلوی نقاشی ای درست تر نیست؟
درسته شرمنده از دستم در رفت.ممنون که گفتین.
اصلاح شد.
دوست عزیز درستش البته نقاشی ای نیست بلکه نقاشیای هست! البته کلا از این مدل ترکیبها استفاده نکنید بهتره. مثلا میتونستید کلا جمله رو به این شکل بیان کنید:
با تمام اینها میتوان Child of Light را تابلوی نقاشی زیبایی تصور کرد که نگاه کردن به آن لذت شگرفی دارد.
موفق و پاینده باشی :heart:
تشکر حتما در نقد های بعدی دقت می کنم.
07-12-2015, 05:58 PM
نقد بسیار خوبی بود. چون بازی جز بزرگان حساب نمیشه از بحث حجم نقد فاکتور می گیرم
مثل بقیه نویسندگان عزیز مشکلات نگارشی دیده میشه. استفاده از کلمات تکراری مثل کلمه شما که در بخش داستان چندین بار تکرار شد.
در ابتدای نقد گفتید که خب به داستان بازی می رسید. در حالی که در تیتر بالا همه چیز گویاست.
در طول نقد داستان متوجه شدم که بیشتر بر روی شالوده داستان مانور دادید و از باقی اجزا خودداری کردید و فقط یک شخصیت پردازی رو خوب بیان کردید. پیشنهادم اینه که جنبه های مختلف رو در نظر بگیرید. مثل ضرب آهنگ روایی داستان(شروع و پایان)، نقاط فراز و نشیب و صد البته تاثیر طراحی هنری در شکل دادن به داستان بازی
خوشبختانه چیزی که من به وفور در مقاله دیدم اینه که به خوبی می تونستید بیان خودتون رو کنترل کنید. در وقت لازم به توضیحاتی نه چندان واجب بسنده می کردید. چیزی که کمتر رعایت میشه و اکثراً برای بالا بردن حاشیه توضیحات اضافه می دن. به عنوان مثال چهار جمله رو بیان می کنند در حالیکه می تونند در یک جمله نه چندان طولانی انسجام قابل قبولی رو ببخشید
خواننده باید بتونه به خوبی با طرز بیان نویسنده آشنا بشه. فلذا جمع بستن خود نویسنده در طول نقد زیاد به این مهم کمک نمی کنه. ساده بنویسید اما در عین حال اون رو به خوبی بیان کنید
موفق باشید
مثل بقیه نویسندگان عزیز مشکلات نگارشی دیده میشه. استفاده از کلمات تکراری مثل کلمه شما که در بخش داستان چندین بار تکرار شد.
در ابتدای نقد گفتید که خب به داستان بازی می رسید. در حالی که در تیتر بالا همه چیز گویاست.
در طول نقد داستان متوجه شدم که بیشتر بر روی شالوده داستان مانور دادید و از باقی اجزا خودداری کردید و فقط یک شخصیت پردازی رو خوب بیان کردید. پیشنهادم اینه که جنبه های مختلف رو در نظر بگیرید. مثل ضرب آهنگ روایی داستان(شروع و پایان)، نقاط فراز و نشیب و صد البته تاثیر طراحی هنری در شکل دادن به داستان بازی
خوشبختانه چیزی که من به وفور در مقاله دیدم اینه که به خوبی می تونستید بیان خودتون رو کنترل کنید. در وقت لازم به توضیحاتی نه چندان واجب بسنده می کردید. چیزی که کمتر رعایت میشه و اکثراً برای بالا بردن حاشیه توضیحات اضافه می دن. به عنوان مثال چهار جمله رو بیان می کنند در حالیکه می تونند در یک جمله نه چندان طولانی انسجام قابل قبولی رو ببخشید
خواننده باید بتونه به خوبی با طرز بیان نویسنده آشنا بشه. فلذا جمع بستن خود نویسنده در طول نقد زیاد به این مهم کمک نمی کنه. ساده بنویسید اما در عین حال اون رو به خوبی بیان کنید
موفق باشید
07-12-2015, 07:48 PM
(07-12-2015, 05:58 PM)LICH KING نوشته است: [ -> ]نقد بسیار خوبی بود. چون بازی جز بزرگان حساب نمیشه از بحث حجم نقد فاکتور گیرمتشکر استاد. در نقد های بعدیم دقت می کنم.
مثل بقیه نویسندگان عزیز مشکلات نگارشی دیده میشه. استفاده از کلمات تکراری مثل کلمه شما که در بخش داستان چندین بار تکرار شد.
در ابتدای نقد گفتید که خب به داستان بازی می رسید. در حالی که در تیتر بالا همه چیز گویاست.
در طول نقد داستان متوجه شدم که بیشتر بر روی شالوده داستان مانور دادید و از باقی اجزا خودداری کردید و فقط یک شخصیت پردازی رو خوب بیان کردید. پیشنهادم اینه که جنبه های مختلف رو در نظر بگیرید. مثل ضرب آهنگ روایی داستان(شروع و پایان)، نقاط فراز و نشیب و صد البته تاثیر طراحی هنری در شکل دادن به داستان بازی
خوشبختانه چیزی که من به وفور در مقاله دیدم اینه که به خوبی می تونستید بیان خودتون رو کنترل کنید. در وقع لازم به توضیحاتی نه چندان واجب بسنده می کردید. چیزی که کمتر رعایت میشه و اکثراً برای بالا بردن حاشیه توضیحات اضافه می دن. به عنوان مثال چهار جمله رو بیان می کنند در حالیکه می تونند در یک جمله نه چندان طولانی می تونن انسجام قابل قبولی رو ببخشید
خواننده باید بتونه به خوبی با طرز بیان نویسنده آشنا بشه. فلذا جمع بستن خود نویسنده در طول نقد زیاد به این مهم کمک نمی کنه. ساده بنویسید اما در عین حال اون رو به خوبی بیان کنید
موفق باشید
نگاه تیزبینانه ای دارید. تشکر فراوان.
07-12-2015, 09:00 PM
خسته نباشی
بازی رو اول با بی میلی دانلود کردم اما بعد از نیم ساعت اورجینال از استیم خریدم. فوق العاده شاید حق مطلب رو ادا نکنه. به شخصه این و Valiant Hearts رو از هم جدا نمی دونم. بازی هایی که شاید به چشم نیان اما بیشتر از AAA دیگه ای جذابن. آلبوم موسیقی هر دو بازی پلی لیست دائمی من هستن. UbiArt تا حالا ناامید نکرده و نخواهد کرد. ای کاش نسخه دوم معرفی میشد
بازی رو اول با بی میلی دانلود کردم اما بعد از نیم ساعت اورجینال از استیم خریدم. فوق العاده شاید حق مطلب رو ادا نکنه. به شخصه این و Valiant Hearts رو از هم جدا نمی دونم. بازی هایی که شاید به چشم نیان اما بیشتر از AAA دیگه ای جذابن. آلبوم موسیقی هر دو بازی پلی لیست دائمی من هستن. UbiArt تا حالا ناامید نکرده و نخواهد کرد. ای کاش نسخه دوم معرفی میشد
صفحهها: 1 2