Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Rise of the Tomb Raider از انیمیشن های پیچیده چهره ای و واکنش به محیط بهره خواهد برد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
لارا کرافتی که قرار است در Rise of the Tomb Raider ببینیم با توجه به حوادثی که در Yamatai بر او گذشت، بالغ تر و نیرومند تر خواهد بود. با ما در ادامه همراه باشید.

[تصویر:  Rise_of_the_Tomb_Raider_9_620x349.jpg]

سازندگان تمام تلاش خود را به کار گرفته اند که شخصیت مدل لارا را به بهترین نحو بازسازی کنند تا تمامی احساسات او را بدون نیاز به ارتباط کلامی منتقل کنند. کار بر روی انیمیشن های چهره ای او نیز به خوبی صورت گرفته است و سازندگان ” برنامه ی انیمیشن چهره ای او را کاملا بازنویسی کرده اند تا تبدیل به یک سیستم مبتنی بر ترکیب اشکال شود.”
این مسئله به آن ها کمک می کنند تا بتوانند انیمیشن های چهره ای پیچده برای لارا خلق کنند و “نه تنها شکل کلی آن، بلکه چین و چروک ها و سایر جزئیات کوچک دیگر را نیاز به چهره ی او بیافزایند.”
بنابر گفته های Brian Horton:
نقل‌قول:
ما از یک تکنولوژی جدیدتر استفاده می کنیم تا بتوانیم بر روی صورت او هزاران نوع اطلاعات را پیاده کنیم. این اطلاعات از طریق سیستم ترجمه شده و بر روی مدل ما قرار می گیرد. بنابراین، ریزه کاری ها و احساسات، می خواهد نگرانی او، یا درد او، یا خوشحالی او، یا بی اعتمادی او و… باشد. تمام آن ها، تمام آن احساسات بی کلام، ما اکنون می توانیم آن ها را از روی شخصیتش بخوانیم.
علاوه بر این، در Rise of the Tomb Raider لارا کرافت به محیط پیرامونش واکنش نشان می دهد. ما اولین بار در تریلر گیم پلی که در کنفرانس خبری E3 مایکروسافت به نمایش در آمد متوجه این موضوع شدیم. لارا داشت از غاری در کوه بیرون می آمد و از دیوار برای حفظ تعادلش استفاده کرد.
لارا هم چنین برای راه رفتن در برف تقلا می کند  و واکنش ها و حالات صورت او در چنین موقعیت هایی سطح جدیدی به واقع گرایی و باورپذیری در Rise of the Tomb Raider خواهد افزود.
Brian Horton در این باره توضیح داد:
نقل‌قول:
ما سعی کردیم که بدن او و حرکاتش به محیط پاسخگو باشند، برای مثال در بعضی بخش های ویدیو شما دیدید که لارا در برف عمیقی راه می رود و تقلا می کند که از میان برف ها عبور کند. ما این را “لارای زنده” می نامیم. لارا به دنیای اطرافش واکنش نشان می دهد. بنابراین اگر او نزدیک یک دیوار باشد، آن را لمس خواهد کرد. اگر در برف عمیق فرو رفته باشد، برای خارج شدن از آن تقلا می کند. این چیزها برای حس کردن ارتباط لارا با محیط لازم است. این همیشه هدف اول ماست؛ که کاری کنیم که لارا زنده و باورپذیر باشد و این مسئله به تعامل و ادغام او با دنیا بسیار بستگی دارد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

**