Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: SDCC 2015: ساخت فیلم وارکرفت تقریبا تمام شده است| امکان ساخت یک سه گانه وجود دارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  warcraft-movie-almost-done-trilogy-possible-250x166.jpg]
فیلم وارکرفت که براساس فرانچایز ساخته کمپانی بیلزارد با همین نام می‌باشد تقریبا تمام شده است. آقای Duncan Jones، کارگردان این بازی و سازنده فیلم های “ماه” و “کد منبع” این موضوع را اعلام کرده است. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

Duncan Jones در یک مصاحبه با وبسایت io9 در کامیک کان سن دیگو گفت:
نقل‌قول:
ساخت فیلم بسیار به مرحله پایانی نزدیک شده است، کار جلوه های ویژه تمام شده است و تنها کافی است تا درون فیل گذاشته شود که می‌شود گفت کار فیلم یک جورایی رو به اتمام است.
علاوه بر اینکه Jones اعتقاد دارد فیلم به خوبی جلو می‌رود ایمان خود به فیلم را نیز بر اساس نظرات کسانی که بخش هایی از فیلم را دیده اند حفظ کرده است. ی در این مورد توضیح می‌دهد:
نقل‌قول:
می‌دونم که این خوبه. یعنی من فیلم را به چند نفر از کسانی که به آن ها اعتماد داشتم  و به نظراتشان احترام می‌گذاشتم، نشان دادم و آن ها اعتقاد داشتند که این فیلم خوب است پس الان فقط خیلی مشتاقم تا بقیه مردم نیز بتوانند فیلم را ببینند.

Jones در مورد فیلم کاملا مطمئن است و در حال حاضر کاملا متقاعد شده است که می‌تواند تا دو فیلم دیگر در ادامه این فیلم ساخته و یک سه گانه از وارکرفت خلق بشود. او در این مورد توضیح داد:
نقل‌قول:
اگر همه چی خوب پیش برود من و آقای Chris Metzen از کمپانی بیلزارد یک ایده بسیار خوب در مورد اینکه چه داستانی داریم تا در این سه فیلم بگوییم، داریم.
در طول سالها که Jones مشغول ساخت وارکرفت بود همیشه از ساخت یک سه گانه سرباز می‌زد و آن را منتفی اعلام می‌کرد و همچنین یک پروژه شخصی با نام “Mute” را در دست دارد که در ژانر علمی_تخیلی در حال ساخت می‌باشد و او دوست دارد تا این فیلم را پیش از واکرفت منتشر کند و بر روی پرده نقره ای به نمایش در بیاورد. اگر او بتواند پیش از انتشار وارکرفت در تاریخ ۱۰ ژوئن سال ۲۰۱۶ میلادی “Mute” را بسازد، به گفته خودش عاشق این است که دوباره سر پروژه وارکرفت باز گردد:
نقل‌قول:
یک فیلم کوچک مستقلی را که دوست دارم می‌سازم و بعد از آن عاشق این هستم که سریعاً بر سر پروژه وارکرفت برگردم.
چندی پیش در همین سال میلادی عموم مردم توانستند اولین کاراکتر این فیلم را ملاقات کنند. Ogrim Doomhammer اولین کاراکتری بود که برای طرفداران به نمایش در آمد و تنها چیزی است که علاوه بر ویدیویی که پشت درهای بسته جهت آزمایش به نمایش درآمد، از این فیلم منتشر شده است. لازم به ذکر است که شایعه هایی مبنی بر نمایش اولین تریلر رسمی از فیلم در کامیک کان سن دیگو سال جاری در روز شنبه ۱۱ ژولای وجود دارد.


منبع