Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Ubisoft: قابلیت اجرای بازی‌های نسل قبل برروی Xbox one بسیار خوب است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Xbox-One2-620x413.jpg]

در E3 2015 شرکت Microsoft از قابلیت اجرای بازی‌های نسل گذشته برروی Xbox one رونمایی کرد که تقریبا از سوی تمام صنعت بازی‌های رایانه‌ای از آن استقبال شد. حداقل می‌توان گفت که رقبای Microsoft نیز بسیار متعجب شدند. با چنین هایپی که پشت این قابلیت بود، انتظار تحلیلهایی از طرف توسعه‌دهندگان وجود داشت که Ubisoft یکی از آنهاست. 
Yves Guillemot، مدیر ارشد اجرایی در شرکت Ubisoft، اخیرا در پستی اعلام کرد که از طرف یک مخاطب، تماسهایی در مورد مشکلات مالی دریافت می‌کند و همچنین درباره‌ی قابلیت اجرای بازی‌های نسل قبل برروی Xbox one اظهار نظر کرد. 
به نظر او قابلیت اجرای بازی‌های نسل گذشته برروی Xbox one به دلیل اینکه Microsoft نقشه‌های زیادی را در رابطه با عرضه کردن بازی‌های نسل قبل برروی این کنسول دارد، خبر خوبی برای صنعت بازی‌های رایانه‌ای است. همچنین باید گفت که به احتمال زیاد Ubisoft علاقه‌ی زیادی به انتشار برخی از بازی‌های نسل قبل خود برای Xbox one دارد. او ادامه داد:

نقل‌قول: اینکه Microsoft توانسته چنین قابلیتی را به کنسول خود اضافه کند، خبر خوبی برای گیمرها است. آنها انتظار دارند که تقریبا ۱۰۰ عنوان را در زمانی کوتاه، به کنسول خود بیاورند و این خبر خوبی برای گیمر‌ها است. این قابلیت برخی از بازی‌های ما را در نسل قبل نیز به Xbox one ‌می‌آورد. همانند Splinter Cell که بسیار عالی است. 

این سخنان، نمونه‌ای از علاقه‌ی استودیو‌های توسعه‌دهنده همانند Ubisoft به این قابلیت است. این موضوع به این معناست که ما باید انتظار عرضه‌ی عناوین معروفی را که شرکت Ubisoft آنها را در نسل قبل انتشار نموده، برای Xbox one باشیم. 
همچنین مدتی قبل، در وبسایت رسمی Xbox یک نظرسنجی برای مشخص کردن اولین عنوان نسل گذشته‌ای که به Xbox one می‌آید، انجام شد که طی آن، بازی Red Dead Redemption از سمت طرفداران، انتخاب شد.