Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Hitman جدید نه اپیزودیک خواهد بود و نه Early Access
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.

Mobin Ahmadi

[تصویر:  hitman-e3-teaser.jpg]
مطمئنا زمانی که تریلر Hitman در E3 2015 به نمایش در آمد را به یاد دارید. جایی که با نشان داده شدن نسخه ی جدید سری عناوین Hitman، طرفداران به وجد آمدند. مدتی پیش هم تعدادی تصاویر از این بازی منتشر شد. با وجود اینکه در تریلر به نماش در آمده در E3 روزنه های عنوانی اپیزودیک ویا حتی Early Access احساس می شد، نسخه ی جدید این سری که از طرف Square Enix و IO منتشر می شود، هیچ یک از آن ها نخواهد بود. چند ساعت پیش بر روی وب سایت رسمی این عنوان اطلاعیه ای جدید منتشر شد که مشخص می کرد Hitman جدید، یک عنوان کامل است. برای جزئیات بیشتر به ادامه مطلب رجوع کنید.
IO در پاسخ طرفدارانی که در مورد Early Access بودن بازی Hitman پرسیده بودند گفت که این عنوان، Early Access نخواهد بود:
نقل‌قول:
Early Access اغلب به معنای چیزی ناتمام و بهینه نشده است؛ پس بی شک، رویکرد ما اینگونه نیست. تمامی محتواهایی که برای بازی منتشر می کنیم، کامل و بهینه شده هستند. این محتویات شامل مکان ها، ماموریت های جدید و … هستند که لذت بازی را دوچندان می کنند و قرار است در ۸ دسامبر عرضه شوند. البته خاطر نشان شویم که مکان ها و ماموریت های جدید قرار است در سال ۲۰۱۶ عرضه شوند. بدون شک تجربه ی Hitman، جذاب خواهد بود.
به علاوه، در جایی دیگر یکی از طرفداران درمورد ایپزودیک بودن بازی پرسیده بود که در پاسخ، IO این موضوع را تکذیب کرد:
نقل‌قول:
استفاده از کلمه ی «ایپزودیک» برای عنوان ما کار درستی نیست؛ چراکه آن را به خوبی توصیف نمی کند. ما فکر می کنیم که لغت «اپیزودیک» به این معناست که باید هر از چندگاهی، محتواهایی منحصر به فرد برای بازی منتشر کنیم و در قبال آن ها نیز، مبلغی دریافت کنیم. اما ما برای چنین چیزی برنامه ریزی نکرده ایم. در عناوین اپیزودیک، باید بازیکنان تکه های مختلف داستان را به هم پیوند دهند و پس از گذر مدت زمانی، از تمامی داستان آگاه شوند؛ و خوب احتمالا حس تجربه ی یک عنوان اپیزودیک به آن ها القا خواهد شد. اما در بازی Hitman چیزهای دیگری نیز وجود دارد که مربوط به داستان بازی است. وقتی که شما مشغول انجام بازی هستید، ما مرتبا آن را بهبود خواهیم بخشید و تغییراتی را در آن اعمال خواهیم کرد. ما می خواهیم در روز ۸ دسامبر، از داستان بازی، به طور کامل پرده برداری کنیم.
در حالی که اطلاعات چندانی از بازی در دسترس نیست، IO گفت که برای تجربه ی بازی باید حدود ۶۰ دلار بپردازید.
نظر شما در این مورد چیست؟


منبع