Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کاربران F1 2015 از مشکلات بازی خبر داده اند | مشکلات نسخه ی PC وحشتناک هستند!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.

Mobin Ahmadi

[تصویر:  f1-2015-users-reporting-issues-online-te...ort-issues]
آن طور که به نظر می رسد، پورت PC، مدتی است دوران خوشی را سپری نمی کند! از مشکلات فراوان Batman جدید گرفته تا F1 2015. مدتی پس از عرضه ی بازی F1 2015، کاربران خبر داده اند که این عنوان با مشکلاتی رو به رو است و در این بین، مشکلات نسخه ی PC این بازی، «وحشتناک» خطاب شده اند. برای جزئیات بیشتر به ادامه مطلب رجوع کنید.
F1 2015 امروز برای PS4 ،Xbox One و PC منتشر شد. کاربران تقریبا بلافاصله بعد از عرضه ی جهانی بازی، گزارش دادند که در تمامی پلتفرم ها، بازی با مشکلاتی رو به رو شده است و در این بین، سهم نسخه ی PC از همه بیشتر بوده است.
تقریبا مدتی است که مشکلات بازی ها، به یک «هنجار» تبدیل شده است! اگر واقع بین باشیم، می بینیم که مدتی است همه ی بازی ها مشکلاتی را به همراه دارند که در این بین سهم بعضی ها از بعضی دیگر بیشتر است؛ با این وجود، به نظر می رسد که در کل، مشکلات نسخه ی PC بازی ها، از دیگر پلتفرم ها بیشتر است.
کاربران گزارش کرده اند که نسخه ی PC بازی F1 2015 دارای مشکلاتی همچون: مشکل در تنظیمات کنترل، مشکلات فریم ریت، کرش های پیاپی بازی و … است. مدتی پس از آن، در steamcommunity یک thread باز شد تا در آنجا، به مشکلات کاربران رسیدگی شود. به نظر می رسد با این وجود، هنوز هم مشکلاتی از قبیل باگ های گرافیکی، مشکل منوی اصلی بازی و … وجود دارند.
مدتی بعد، مدیر انجمن Codemasters در Reddit گفت که:
نقل‌قول:
سلام به همه، تنها می خواستم به شما اطلاع دهم که تیم ما، از تمامی مشکلاتِ بوجود آمده آگاه است. تیم ما در حال کار بر روی این مشکلات است تا در سریع ترین زمان ممکن، آن ها را برطرف کند. مثل همیشه، ما واقعا از صبوری شما نهایت قدردانی را داریم و باید بگوییم که به تمامی مشکلات رسیدگی خواهیم کرد.
با تشکر.
همانند دیگر عناوینی که با این مشکلات رو به شده بودند، ما باید صبر کنیم و ببینیم که مشکلات کِی حل خواهند شد. Codemasters یکی از معتبرترین توسعه دهنده هاست و مورد احترام خیلی از طرفدران است؛ اما مدتی است که این کمپانی دارد محبوبیت خود را به خاطر چنین مشکلاتی از دست می دهد.
نظر شما در این مورد چیست؟


منبع