Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: صداگذار Solid Snake: استودیو Kojima Productions منحل شده است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  MGS-VA_07-10-15.jpg]


مدت زیادی است که خبر از اختلافات کونامی و هیدئو کوجیما به گوش می رسد. به صورتی که با توجه به گفته ها، هیدئو کوجیما بعد از ساخت Metal Gear Solid V از کونامی جدا خواهد شد. به تازگی صداگذار ژاپنی اسنیک، آقای Akio Otsuka، در سری Metal Gear Solid اعلام کرده است که استودیو Kojima Productions نیز منحل شده است. البته این مشکلی برای ساخت Metal Gear Solid V ایجاد نمی کند و آن ها به قدرت به کار خود ادامه خواهند داد. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.
آقای Akio Otsuka به تازگی در صفحه ی توییتر خود اعلام کرده اند که:
نقل‌قول:
استودیو Kojima Productions را مجبور به منحل شدن، کرده اند. با این وجود به نظر می رسد، تیم آن ها همچنان نهایت تلاش خودش را برای اتمام پروژه انجام می دهد.
من اغراق نمی کنم وقتی که می گویم انتظار دارم بازی Metal Gear Solid V، بزرگ ترین شاهکار ساخته شده توسط این تیم شود. من نمی توانم کمکی بکنم و فقط می توانم بگویم که همچنان منتظر بمانید. ( می خندد.) حتی اگر این پایان کار باشد، Metal Gear Solid همیشه جاویدان خواهد ماند.
ما هنوز هیچ چیزی درباره ی سرنوشت کارکنان استودیو Kojima Productions، بعد از اتمام ساخت بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain نمی دانیم. در حقیقت شاید همین گفته ها بیش ترین چیز هایی باشد که ما در این خصوص اطلاع داریم. قبل از این خبر، گزارشاتی از منابع درون خود استودیو منتشر شده بود که به این نکته اشاره داشتند که هم اکنون آقای کوجیما و تیمش در حال ساخت Metal Gear Solid V: The Phantom Pain می باشند و پس از آن با اتمام قراردادشان با کونامی در ماه دسامبر، این شرکت را ترک خواهند کرد.
به نظر می رسد که بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، آخرین شاهکاری باشد که هیدئو کوجیما در شرکت کونامی برای طرفداران خلق خواهد کرد. هنوز جزییات دقیقی از اختلاف کونامی با کوجیما مشخص نشده اما این اختلافات از سوی کونامی باعث لغو عنوان Silent Hills، که قرار بود توسط کوجیما ساخته بشود هم شده است.
البته طرفداران نباید نگران عنوان Metal Gear Solid V: The Phantom Pain باشند، زیرا با توجه به اطلاعات منتشر شده، به نظر می رسد Hideo Kojima و تیمش به سختی مشغول ساخت این عنوان هستند. همچنین با توجه به گفته های بالا، صداگذار ژاپنی شخصیت اسنیک هم اعلام کرده است که این عنوان بزرگ ترین شاهکار این تیم تا به امروز خواهد بود.
بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، ممکن است آخرین عنوان از سری Metal Gear Solid یا حداقل آخرین عنوان ساخته شده از این سری توسط خالقش باشد.

منبع
خداکنه این مسخره بازی های کونامی رو ساخت بازی تاثیر منفی نذاره! :( 
اینجور که بوش میاد فک نکنم بتونه در حد انتظارات ظاهر بشه!
(07-11-2015, 03:57 PM)Jon Snow نوشته است: [ -> ]خداکنه این مسخره بازی های کونامی رو ساخت بازی تاثیر منفی نذاره! :( 
اینجور که بوش میاد فک نکنم بتونه در حد انتظارات ظاهر بشه!
کوجیما و دیگر اعضای تیمش بار ها اعلام کردن که این کارای کونامی توی ساخت بازی تاثیر منفی نذاشته و این که کوجیما و تیمش همچنان دارن با تمام قدرتشون روی بازی کار میکنن تا بازی در سطح انتظارات ظاهر بشه و هیچگونه لطمه ای نخوره.