Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: DLC عنوان Batman: Arkham Knight تاخیر خورد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  2559799-bak_sshot075.0.0-250x141.jpg]
ناشر عنوان Batman: Arkham Knight بابت شرایط بدی که به دلیل پورت نامناسب نسخه رایانه های شخصی این بازی روی داده است، معذرت خواهی کرد و گفت که درست کردن تمام مشکلات الویت آن ها می‌باشد. لازم به ذکر است که تمام محتوای دانلودی که قرار است برای نسخه رایانه های شخصی منتشر شود تاخیر خورده است و فعلا منتشر نمی‌شود و این درحالی است که این محتوای اضافی برای نسخه کنسول های خانگی در روز سه شنبه منتشر خواهد شد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

رییس کل مدیریت ارتباطات کمپانی برادران وارنر گفت:
نقل‌قول:
طرفدارانBatman: Arkham Knight برای ما بسیار مهم هستند و آن ها در الویت تمام برنامه های ما قرار دارند و ما می‌خواهیم کاملا مطمئن شویم که یک تجربه روان و با کیفیت از این عنوان داشته باشند.
این کمپانی دیروز نوشت:
نقل‌قول:
سخنان مدیر ارتباطات را در مورد نا امیدی ما از مشکلات این بازی شنیدید و همانطور که می‌دانید از مدت ها پیش تصمیم گرفته شده است که هیچ عنوانی که به استاندارد های مورد نظر ما برسد منتشر نشود و این شامل محتواهای اضافی بازی های نیز می‌شود.
Batman: Arkham Knight بر روی پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان یک عنوان تحسین شده منتقدان می‌باشد که مورد پسند کاربران این کنسول ها نیز بود و بر روی رایانه های شخصی نیز عنوانی است که با تبلیغات سنگین و توسط ناشرانی بزرگ منتشر شده است ولی نسخه رایانه های شخصی از مشکلات بسیار زیادی رنج می‌برد که باعث نا رضایتی طرفداران و منتقدان شد.
مشکلات نسخه رایانه های شخصی آنقدر به این کمپانی فشار آورد که باعث شد این عنوان از روی فروشگاه های آنلاین برداشته شود و فروش نسخه فیزیکی آن نیز متوقف شود. استیم نیز از سیاست پرداخت خسارت خود برای بازگرداندن پول خریداران این عنوان از استیم استفاده کرد. پورت نسخه رایانه های شخصی بر عهده استودیو Iron Galaxy بود که بعد از بالا گرفتن شدت اعتراضات، استودیو راک استدی مسوولیت درست کردن این مشکلات را بر عهده گرفت و کارهایی را نیز انجام داد ولی حل کامل تمامی مشکلات نیازمند کار بیشتری می‌باشد.  از مشکلات بسیار مهم این بازی می‌توان به پایین بودن نرخ فریم بازی، که بعضی مواقع به خصوص در هنگام استفاده از بتموبیل به ۱۰fps نیز می‌رسد، اشاره کرد. طبق برخی شایعات کمپانی برادران وارنر در مورد این مشلات پیش از ۲۳ ژوین، تاریخ انتشار بازی، آگاهی داشته است ولی کار خاصی را انجام نداده است.
[img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/uploads/2015/06/batman-arkham-knight-screen-5-250x140.jpg[/img]
خوب اکنون که کمی با مشکلات و داستان هایی که برای نسخه رایانه های شخصی پیش آمده بود آشنا شدید به سخنان مدیر ارتباطات کمپانی باز می‌گردیم:
نقل‌قول:
هم اکنون ما اعتقاد داریم که تعدادی از بزرگترین مشکلات و معضلات بازی را که بسیاری از کاربران در هنگام عرضه بازی به آن اشاره کردند را شناسایی کرده ایم و در حال حاضر بر روی حل این مشکلات تمرکز کرده ایم و هنگامی که برخی آزمایش های لازم را بر روی آن انجام دادیم، می‌توانیم در مورد درست شدن کامل و صحیح بازی، همانطور که ما می‌خواهیم، صحبت کنیم.
انتشار یک بروزرسانی برای هفته بعد برنامه ریزی شده است و لازم به ذکر است که به تازگی یک محتوای اضافی در تاریخ ۱۴ژولای برای دارندگان season pass این عنوان منتشر شد که The Matter of Familyنام داشت و براساس زندگی Batgirl پایه ریزی شده بود. این DLC تنها برای اکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر شد و د رتاریخ ۲۱ ژولای برای کسانی که season pass را خریداری نکرده اند عرضه خواهد شد.
[img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/uploads/2015/06/batmang-250x129.jpg[/img]
تمام DLC های نسخه رایانه های شخصی تاریخ مشخصی ندارند و فعلا تاخیر خورده اند و این کمپانی در این مورد توضیح می‌دهد:
نقل‌قول:
ما در حال کار بر روی درست کردن نسخه رایانه های شخصی بازی می‌باشیم که بر روی ساخت و توسعه محتواهای دانلودی که قرار است در آینده منتشر شوند نیز تاثیر بسزایی دارد. ما بابت این تاخیر معذرت خواهی می‌کنیم و تنها چیزی که می‌خواهیم این است که این بازی به استانداردهایی که کاربران رایانه های شخصی انتظار دارند برسد و آن ها را راضی و خوشحال کند.
به نظر می‌رسد موضوع Batman: Arkham Knight باعث شده است که کمپانی برادران وانر کمی درباره انتشار بازی هایش تجدید نظر کند و در این باره به طرفداران و مشتریانش قول داده است که پس از این برای تمام بازی هایش وقت بیشتری می‌گذارد و بررسی های دقیقی را بر روی عناوینش انجام می‌دهد تا پیش از عرضه از همه چیز اطمینان حاصل کند.
Batman: Arkham Knight برای انتشار در سال ۲۰۱۴ برنامه ریزی شده بود ولی استودیو سازنده دوبار تاریخ انتشار را عقب انداخت تا بتواند بیشتر بر روی بازی کار کند و کیفیت آن را بالاتر ببرد، ولی چیزی که در نهایت مشاهده شد، یک عرضه ناقص و پر از مشکلات بر روی نسخه رایانه های شخصی بود.


منبع