Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Mojang همچنان مشتاق آوردن Minecraft به نینتندو Wii U و ۳DS است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
با توجه به Mojang، نسخه های نینتندو Wii U و ۳DS بازی Minecraft  کاملا کنار گذاشته نشده است و هنوز امکان پورت این عنوان بر روی پلتفرم های مذکور وجود دارد. با ما در ادامه همراه باشید.

[تصویر:  Minecraft_620x349.jpg]

Minecraft در حال حاضر بر روی تعدادی از پلتفرم ها در دسترس قرار دارد و مدیر ارشد عملیات Vu Bui ،Mojang امید دارد که بازی بر روی تمامی پلتفرم های موجود عرضه شود.

در مصاحبه ای با Vu Bui ،MCV اظهار داشت علی رغم مالکیت این بازی توسط مایکروسافت، هنوز در داخل شرکت برای گسترش هرچه بیشتر بازی بر روی تمامی پلتفرم های ممکن و ادامه توسعه ی پایگاه بازیکنان آن عطش وجود دارد.

نقل‌قول: _ اگر دست من بود، ما بر روی تمامی پلتفرم ها کار می کردیم.
_ ما می خواهیم به برای تمامی بازیبازان در دسترس باشیم و این بدین معناست که باید روی پلتفرم های جدید کار کنیم، چرا که هرکس از پلتفرم متفاوتی استفاده می کند.
_ … من هیچوقت دلیل عدم عرضه ی بازی بر روی Wii U یا ۳DS را نفهمیدم. فقط تا الان میسر نشده است.

شکی وجود ندارد که به خاطر محدودیت های سخت افزاری در نینتندو ۳DS، این پلتفرم شاید نیازمند یک نسخه ی سبکتر از بازی باشد، اما دلیلی وجود ندارد که بازی بر روی نینتندو Wii U عرضه نشود.

Minecraft در حال حاضر بر روی رایانه های شخصی، پلی اسیتشن ۴، اکس باکس وان، اکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۳ و تلفن های همراه در دسترس می باشد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

**