Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نسخه PC بازی Batman: Arkham Knight به احتمال زیاد اواخر سال 2015 عرضه میشود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  3nmuv5m511k9z8vhmrtw.jpg]

نسخه PC بازی Batman: Arkham Knight مدتی پیش و به شکل بسیار بدی منتشر شد. این عنوان آن قدر از باگ های فراوان و گوناگون رنج میبرد که استودیو سازنده و ناشر آن، Rocksteady Studios و Warner Bros. Interactive Entertainment، تصمیم گرفتند که آن را به کل از فروشگاه های دیجیتالی همچون استیم بردارند و برای افرادی که بازی را قبل از برداشتن آن دانلود کرده بودند نیز مرتبا آپدیت عرضه کنند. علاوه بر این آن ها بر ها نیز از بازیکنان به خاطر این مشکلات عذرخواهی کرده اند. 
در صفحه استیم بازی نوشته شده است که این عنوان در اواخر سال 2015 برای PC منتشر میشود. 
Warner Bros. باز هم از طرفداران عذرخواهی کرده و گفته است که:
نقل‌قول: ما میخواهیم که باز هم از شما طرفداران بابت مشکلات فراوان نسخه PC عنوان Batman: Arkham Knight عذرخواهی کنیم. ما میخواهیم که شما این موضوع را بدانید که ما مسئولیت تمامی آن مشکلات و عرضه عنوانی که هنوز از لحاظ کیفی به استاندارد هایمان نرسیده بود را برعهده میگیریم. به همین دلیل است که ما فروش نسخه PC بازی را متوقف کرده ایم. همچنین میخواهیم که بدانید که به خاطر عرضه ناموفق این بازی، ما مشغول بهینه سازی سیستم بررسی کردن بازی هایمان هستیم، تا مطمئن شویم که بازی هایمان قبل از عرضه شان به استاندار هایمان از نظر کیفی میرسند.
به آن دسته از افرادی که بازی را دانلود کرده و منتظر آپدیت ها هستند نیز باید بگویم که ما در حال کار کردن بر روی آن ها هستیم و این پشتیبانی نیز تا وقتی که نسخه نهایی بازی دوباره برای فروش قرار بگیرد، ادامه خواهد داشت. 
همچنین DLC های نسخه PC نیز برای آن دسته از افرادی که در حال حاضر بازی را در اختیار دارند با تاخیر مواجه خواهند شد، چرا که تلاش ما برای بهینه کردن نسخه PC بر روی پروسه توسعه تمامی محتویات دانلودی بازی برای PC نیز تاثیر گذاشته است. این بدین معناست که  Arkham Knight – Batgirl: A Matter of Family DLC در تاریخ 4 جولای در دسترس نخواهد بود. ما از شما بابت تاخیر عذرخواهی میکنیم، اما خب همه این ها به خاطر این است که مطمئن شویم که بازی از لحاظ کیفی به استاندارد های ما و البته PC بازان دست میابد.
منبع
آقا این که قرار بود چند هفته ی دیگه منتشر بشه ، چطور شد که رفت برای چند ماه بعد ؟
فکر کنم انتشارش بیافته تو امتحانات نوبت اول  S0 (43)
جدیدا pc خراب کرده یا بازی هاش بهینه نیستن یا مشکل دارن یا تاخیر میخورن باو چ وضعشه نسل هشت اومد ایان pc رو فراموش کردن نامردا
(07-12-2015, 10:15 AM)AMIRHR1 نوشته است: [ -> ]جدیدا pc خراب کرده یا بازی هاش بهینه نیستن یا مشکل دارن یا تاخیر میخورن باو چ وضعشه نسل هشت اومد ایان pc رو فراموش کردن نامردا

نه بابا pc خراب نکرده ، این شرکت های بازی سازی هستن که دارن خراب کاری میکنن !
اصلا چرا باید این بازی به این مهمی رو Iron Galaxy پورت کنه ؟
چرا خود Rocksteady پورتش نکرد ؟