Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سایت رسمی Shenmue 3 به دو زبان انگلیسی و ژاپنی افتتاح شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کمپین کیک استارتر Shenmue 3 یکی از موفق ترین کمپین های برگزار شده ی کیک استارتر است. این بازی موفق شد در عرض چند روز مقدار قابل توجهی پول جمع آوری کند. این کمپین هفته ی آینده به پایان می رسد و به احتمال زیاد خبرهای بیشتری درباره ی بازی خواهیم شنید. با ما همراه باشید.

[تصویر:  shenmue_660x330.jpg]

با افتتاح سایت رسمی Shenmue 3 به نظر می رسد که اطلاعات بیشتری به زودی درباره این بازی کسب خواهیم کرد. این وبسایت که در دو زبان انگلیسی و ژاپنی در دسترس قرار گرفته است در حال حاضر حاوی ویدیوی رونمایی و معرفی بازی، مصاحبه ها، بخش طرفداران و موارد بیشتری می باشد. فعلا مطلب جدیدی درباره ی Shenmue 3 بر روی سایت قرار نگرفته است، اما به طور قطع اخبار جدیدی بر روی آن قرار خواهد گرفت.

چند روز پیش اعلام شد که Shenmue 3 به لطف فروش تصاویر هنری رسمی چاپ شده از Shenmue Limited Edition که توسط هنرمند مفهومی (concept artist) بازی های The Last Of Us و  Uncharted 4، آقای John Sweeney، خلق شده اند، مبلغ اضافی دریافت خواهد کرد. تمامی درآمدهای حاصل از فروش این محصولات تا هفدهم جولای به کمپین کیک استارتر Shenmue 3 اهدا خواهد شد.

در هفته ی جاری تایید شد که کمپین Shenmue 3 دومین کمپین با بالاترین میزان بودجه تا به حال بوده است که موفق شده بیش از کمپین عنوان Torment: Tides of Numenera و کمتر از عنوان Bloodstained: Ritual of the Night که هم چنان درصدر قرار دارد، کمک مالی جمع آوری کند.

Shenmue 3 در تاریخ نامشخصی بر روی پلی استیشن ۴ و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

**