Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی Metal Gear Solid V در Gamescom 2015 به صورت عمومی قابل بازی خواهد بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  MGS-VA_07-10-15-250x141.jpg]


  امروز شرکت کونامی اعلام کرده است که برنامه های بزرگی در نمایشگاه Gamescom 2015 که در آلمان برگزار می شود، تدارک دیده اند. کونامی قصد دارد دو بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain و  Pro Evolution Soccer 2016 را در این نمایشگاه نمایش دهد. برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.
آقای Martin Schneider در بیانیه ای اعلام کرد که:
نقل‌قول:
گیمزکام مهم ترین نمایشگاه بازی های رایانه ای برای مصرف کنندگان می باشد. برخلاف نمایشگاه E3، گیمزکام برای همه آزاد است.
پارسال هم جمعیت زیادی از Gamescom بازدید کردند. بر اساس آمار، در سال گذشته بیش از ۳۳۵ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید داشته اند. Gamescom 2015 قرار است از تاریخ ۵ تا ۹ اوت در شهر کلن در آلمان برگزار شود.
بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در تاریخ ۱ سپتامبر منتشر خواهد شد، در حالی که بازی PES 2016 قرار است در تاریخ ۱۷ سپتامبر عرضه شود. شرکت کونامی به صورت رسمی اعلام کرده است که هر دو بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain و PES 2016 در نمایشگاه Gamescom 2015 درون غرفه های این شرکت، قابل بازی خواهند بود.
با وجودی که خبر رفتن کوجیما از کونامی و منحل شدن استودیو Kojima Productions به گوش می رسد، به نظر می رسد هیدئو کوجیما همچنان با قدرت بر روی این نسخه کار می کند و قصد دارد بهترین نسخه در این سری را تهیه کند. اکنون مشخص شده است که این بازی برای اولین بار در Gamescom 2015 برای عموم قابل بازی می باشد.

منبع