Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نسخه ی بتای Black Ops 3 فقط به مدت پنج روز در انحصار پلی استیشن ۴ خواهد بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
همه ی ما از تغییر پلتفرم اصلی فرنچایز Call of Duty از اکس باکس وان به پلی استیشن ۴ آگاهیم و هم چنین مطلعیم که نسخه ی بتای Call of Duty Black Ops 3 قرار است برای مدتی در انحصار زمانی کنسول سونی باشد. با ما در ادمه همراه باشید.

[تصویر:  Black_Ops_3_Zombies_Shadows_of_Evil_620x349.jpg]

مسائلی که تا به امروز درباره ی آن ها اطلاعاتی نداشتیم یکی مدت زمان این انحصار و دیگری تاریخ دقیق آغاز و پایان نسخه ی بتا بر روی پلی استیشن ۴ است.

اکنون تمامی موارد ذکر شده در بالا مشخص و تایید شده است. تصویری از کارت عضویت PlayStation Plus در فضای مجازی منتشر شده است که بازه ی زمانی دقیق انحصار نسخه ی بتای Call of Duty Black Ops 3 را نشان می دهد.

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می فرمایید، نسخه ی بتای این عنوان در تاریخ ۱۹ اوت ۲۰۱۵ بر روی پلتفرم سونی در دسترس قرار می گیرد و تا تاریخ ۲۳ اوت در دسترس باقی خواهد ماند. این بدین معناست که نسخه ی بتای Black Ops 3 تنها پنج روز زودتر از نسخه های اکس باکس وان و رایانه ی شخصی بر روی پلی استیشن ۴ در دسترس قرار خواهد گرفت.

[تصویر:  Black-Ops-3-Beta-exclusivity-465x620.jpg]
PlayStation Plus membership card


ظاهرا، طرفداران اکس باکس وان نباید مدت زیادی را برای دریافت نسخه ی بتای این عنوان صبر کنند؛ درست برخلاف زمانی که اکس باکس پلتفرم مقدم برای فرنچایز Call of Duty بود.

کارت عضویت PlayStation Plus در اصل به شرکت کنندگان در Black Ops 3 Zombies Escape Room Challenge که اخیرا برگزار شده بود، داده شده است و مشخص نیست که آیا این کارت به صورت عمومی هم به فروش رسیده است یا خیر.

البته به طور قطع نمی توان گفت که اکس باکس وان و رایانه های شخصی نسخه ی بتا را در تاریخ ۲۳ اوت دریافت می کنند. بنابراین باید تا زمان اعلام رسمی از طرف Treyarch Studios یا مایکروسافت برای تایید زمان عرضه ی این نسخه بر روی پلتفرم های مذکور صبر کرد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

**

یه سوال
الان کاربرای ps4 به مدت 5 روز بتا رو بازی میکنن، بتا بسته میشه و بعدش کاربرای xbone و pc بازی میکنن؟
یعنی کلا بتا برای 5 روزه؟ :dodgy: