Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Jade Raymond عضو کمپانی EA شد - استدیو جدید با عناوین هیجان انگیز
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Jade-Raymond-Joins-EA.jpg]

تهیه کننده سری بازی Assassin's Creed، "جید ریموند"، عضو کمپانی Electronic Arts شد و رهبری استدیو جدید این کمپانی در کانادا، بر عهده این فرد می باشد. استدیو Motive واقع در مونترال کانادا، به خوبی استدیو Visceral Games در کالیفرنیا خواهد بود!
 
استدیو موتیف، قرار است بر روی محور خلاقیت اداره شود. با تعداد زیادی از طرح ها و IP های فوق العاده.عنوان Star Wars به کمک Visceral Games و کارگردانی "هنینگ"، اولین پروژه این استدیو خواهد بود. همچنین قرار است این استدیو با BioWare هم همکاری هایی داشته باشند.

در ادامه می توانید صحبت های جید ریموند را که در وبسایت استدیو موتیف منتشر کرده است، بخوانید:

نقل‌قول: من عاشق بازیسازی هستم. من 20 سال پیش، برای اولین بار در یک کمپانی استخدام شدم و در آن زمان از قدرت بلقوه بازی ها شگفت زده شده بودم و البته من تازه کار هم بودم. برای یک بازی رایانه ای، هیچ دستور عملی وجود ندارد که چه چیزی باشد و تنها محدود، تصورات تیم سازنده است. فرصت های بی پایان، استعداد افرادی که من با آنها کار کردم و عشق و علاقه بازیباز ها به بازی های ویدیویی تنها انگیزه من است. همه افرادی که در این استدیو مشغول به کار هستند، انگیزه ای دارند. آنها این انگیزه را دارند تا چیز های جدید به بازی ها بیاورند و این چیز فوق العاده ای در مورد این استدیو می باشد. و این دلیلی است که من اینجا هستم.

من عاشق تغییر و چالش هستم و الان زمان مناسبی است تا یک چیز کاملا جدید را امتحان کرد.

از این که من اعلام می کنم وارد EA شدم و این استدیو را راه اندازی کردم، بسیار خوشحالم. یک استدیو توسعه بازی های رایانه ای در زادگاهم، مونترال.

او در ادامه نوشت:
 
نقل‌قول: من نمی توانم درباره لحظات هیجان انگیزی که در این استدیو هستم، فکر کنم. در اولین گفتگویی که من با "پاتریک سودرلانک" داشتم، ما درباره بازی های مورد علاقمون و همچنین فرصت های مناسبی که در آینده است، صحبت کردیم. ما درباره این صحبت کردیم که چگونه EA می خواهد تجربه های نوآورانه و جدید را به بازیباز ها ارائه دهد! همان چیزی که آنها دنبالش هستند! این بسیار انرژی زا است وقتی می بینیم که EA به عناوینی که تولید می کند عشق می ورزد

استدیو موتیف با در نزدیکی تیم BioWare مشغول کار خواهد بود. یانیک روی و تیم BioWare در حال انجام کار هایی روی mass Effect : Andromeda هستند و این واضح است که در آنجا تعداد بسیاری افراد متسعد هستند که با آنها همکاری کنیم. من به عنوان یکی از افرادی که آخرین نسخه از بازی بتلفیلد و دارگون ایج را بازی کرده اند، من چیزی را تجربه کردم که موتور Frostbite می تواند انجام دهد و من نمی توانم صبر کنم تا این موتور به دستم برسد و ببینم که تیم بازیسازی چه چیزهایی می توانند با آن بسازند!

در ادامه می نویسد:
 
نقل‌قول: ما در استدیو مونترال بازی خواهیم ساخت و ما در کنار هم به چیز هایی که می خواهیم شکل می دهیم و آنها را به تکامل می رسانیم و تجربه های باورنکردنی را ارائه خواهیم داد. استدیو موتیف، قرار است بر روی محور خلاقیت اداره شود. با تعداد زیادی از طرح ها و IP های فوق العاده.عنوان Star Wars به کمک Visceral Games و کارگردانی "هنینگ"، اولین پروژه این استدیو خواهد بود. علاوه بر استدیو موتیف در مونترال، من بر روی استدیو Visceral در کالیفرنیا نیز نظارت خواهم داشت. من یکی از بزرگترین طرفداران بازی های استدیو Visceral هستم و من احساس غرور می کنم وقتی میبینم با همچین تیم متسعد با رهبری اسکات پراست، قرار است کار کنم. همچنین من امی را هم چند سالی میشود که می شناسم و او را برای سری بازی های Uncharted تحسین می کنم. من بسیار هیجان زده ام وقتی قرار است اولین پروژه عظیم را با کارگردانی امی بر روی آن کار کنیم. این یک فرصت مناسب است. کار کردن با Visceral و امی و بازی کردن در دنیای جنگ ستارگان! تنها یک بار در زندگی آدم اتفاق میوفته! بازگردیم به چیزی که من درباره بازیسازی دوست دارم! راه اندازی یک استدیو جدید، کار کردن کنار توسعه دهندگان سطح بالا و بارش فکری در مورد یک بازی و بخشی از Star Wars ... جالب خواهد بود!

و در آخر نوشت:
 
نقل‌قول: اگر شما نیز علاقه مند شدید تا با استدیو ما بپیوندید و در این ماجراجویی با ما همسفر شوید، به ما ایمیل بزنید : JoinMotive@EA.com