Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نسخه‌ی PS4 بازی Batman Arkham: Knight آپدیتی را قبل از انتشار DLC جدید، دریافت می‌کند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  batman-arkham-knight-2-620x349.jpg]

بازی Batman Arkham: Knight حدود ۲۰ روز پیش منتشر شد؛ اما به محض انتشار نسخه‌ی PC این عنوان، موجی از شکایات به Rocksteady گزارش داده شد. این گزارش‌ها آنقدر ادامه دار بودند که Rocksteady مجبور به تعلیق فروش نسخه‌ی PC شد. جدیدا اطلاعاتی مبنی بر انتشار آپدیت جدیدی با حجم ۲۰۰ مگابایت برای PS4، منتشر شده است؛ اما تابحال هیچگونه اطلاعاتی درباره‌ی محتوای این بروزرسانی منتشر نشده است. 
به احتمال زیاد دلیل انتشار این آپدیت، آماده‌ سازی بازی برای بسته‌ی الحاقی آینده‌ی این عنوان یعنی Batgirl: A Matter Of Family است، همچنین ممکن است این بروزرسانی برخی از مشکلات و باگ‌های بازی را حل کند. این آپدیت در حال حاضر برای کاربران اروپا و آمریکا منتشر شده است. 
انتشار این آپدیت خبر خوبی برای گیمرهایی با پلتفرم PS4 است. لازم به ذکر است که PC بازان تا رفع تمام مشکلات بازی و شروع به فروش دوباره‌ی بازی برای PC، بسته‌ی الحاقی آینده‌ی بتمن یعنی Batgirl: A Matter Of Family را دریافت نخواهند کرد. این موضوع PC بازانی را که بازی و Season Pass بازی را  خریداری کرده‌اند بسیار آزاردهنده است زیرا آنها امکان استفاده از Season Pass و همچنین دریافت بسته‌ی الحاقی Batgirl: A Matter Of Family را ندارند. احتمالا این بسته‌ی الحاقی ابتدا برای پلتفرمهای Xbox one و PS4 و پس از برطرف کردن مشکلات نسخه‌ی PC، برای این پلتفرم نیز منتشر خواهد شد.
بازی از لحاظ فنی خیلی روی PS4 مشکلی نداشت من که خودم ندیدم به جز یک بار که یک افت فریم کوچیکی داد که دیگه تکرار نشد:d در کل اپدیت های بیشتر به نفع بازیکن هستش که باگ های کوچیک از بین میره! 

ممنون بابت خبر!
ایشالله رو ps4 بازی خواهیم کرد  :( حالا آپدیتاش بدرک من رفیقم تا حالا همه ى بازی هاش رو بدون اپدیت تموم کرده هیچ مشکلی تا حالا تو هیچ بازی ندیده این اپدیت ها هم انگار همش الکی ان  Confused
در واقع اون اپديت پشتيباني از dlc ماله bg تو همون اپديت قبلي بود كه ٣ گيگ بود من ديشب ديدم دانلود نكردم ولي حالا ببينيم چي هست واقعا