Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سونی برنامه‌ای را برای پشتیبانی بازی‌های نسل قبل برروی PS4 ندارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  PS4.jpg]

یکی از بزرگ‌ترین اخباری که برای کنسول Xbox one در E3 2015 منتشر شد، قابلیت پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل بود که طی این قابلیت، شما می‌توانید بسیاری از باری‌های Xbox 360 خود را برروی Xbox one، اجرا کنید. این اتفاق طرفداران به فکر کردن در مورد این موضوع وا داشت که آیا ممکن است سونی نیز چنین برنامه‌ای را برای PS4 خود در سر داشته باشد؟ 
متاسفانه جواب احتمالا "خیر" است. Edge Magazine مصاحبه‌ای را با آقای Shuhei Yoshida داشته است. Yoshida توضیح داد که سونی در تلاش برای خلق کردن بازی‌های جدید و افزودن سرویس‌های مختلف به کنسول PS4 است. 

نقل‌قول: من کاملا خواسته‌ی طرفداران را درک می‌کنم؛ اما اگر انجام این کار آسان بود، ما آن را انجام داده‌ بودیم، ولی تمرکز ما برروی ساخت بازی‌های جدید و همچنین اضافه کردن سرویس‌های جدید به کنسولمان، PS4، است. بازسازی بازی‌ها برروی PS4 باعث افزایش کیفیت بازی‌ها می‌شود. برای مثال شما می‌توانید بازی The Last Of Us را برروی PS4 با نرخ فریم ۶۰ فریم در ثانیه بازی کنید. این موضوع درباره‌ی Dark Souls 2 نیز صدق می‌کند. 

قابلیت پشتیبانی بازی‌های نسل گذشته برروی Xbox one، نسبتا جدید است؛ اما در حال حاضر تعداد بازی‌های بسیار محدودی برای این طرح به کار گرفته شده‌اند. Yoshida همچنین حس کنجکاوی خودش را در این باره بروز داد:
نقل‌قول: من بسیار کنجکاو هستم. آنها لیست کوتاهی را از بازی‌هایی که در حال بازسازی برای Xbox one هستند را منتشر کردند. آنها باید بازی‌ها را به نوبت بازسازی کنم. پس من بسیار کنجکاوم که ببینم چند عنوان و همچنین چه عنوان‌هایی از این ۱۰۰ عنوان، تا آخر امسال عرضه می‌شوند. 

سونی قابلیت متفاوتی را نسبت به مایکروسافت ایجاد کرده است. سیستم Playstation Now توسط سونی معرفی شد و شما می‌توانید از آن استفاده کنید. 
منبع
یعنی بازی های ps3 رو ps4 اجرا نمیشن ؟
ولی من توی سایت هایی که ps4 میفروختند ، دیدم که نوشته ps4 قابلیت اجرای بازی های ps3 رو داره !!!
خیلی عجیبه !
(07-14-2015, 11:50 AM)DeadSec نوشته است: [ -> ]یعنی بازی های ps3 رو ps4 اجرا نمیشن ؟
ولی من توی سایت هایی که ps4 میفروختند ، دیدم که نوشته ps4 قابلیت اجرای بازی های ps3 رو داره !!!
خیلی عجیبه !

بازی های ps3 اگر بلوریش رو توی ps4 بزارید، خیر اجرا نمیشن ولی psnow وجود داره که میتونی با اون بعضی بازی های ps3 رو استریم کنید که نیازمند سرعت اینترنت خیلی بالا هستش که توی ایران نمیشه این کارو کرد ;)
وقتی که remaster هست بازییای نسل قبلو میخوایم چیکار