Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: باندل Prototype Biohazard برای Xbox One عرضه شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شرکت صاحب نام Activision در طی خبری از انتشار باندل دیجیتالی Prototype Biohazard برای کنسول نسل هشتمی Xbox One خبر داد. محتویات این باندل شامل نسخه های Prototype و Prototype 2 است. علاقمندان به این بازی خاطره انگیز می توانند با پرداخت $49.99 اقدام به خرید و دانلود هر دو بازی نمایند.

[تصویر:  Prototype-Bundle-XB1-Launch.jpg]

بنا بر گفته ی شرکت Activision، دارندگان Xbox One می توانند با پرداخت مبلغی بازی را Xbox Game Store دانلود نمایند و حجم فایل مورد نظر 18 گیگابایت اعلام شده است.

جالب است بدانید که شرکت Activision هیچ خبر قبلی از چنین حرکتی به بیرون درز نکرده بود و این کار ناگهانی صورت گرفته است. در حال حاضر صحبتی از عرضه ی این باندل برای کنسول Playstation 4 نشده ولی اگر کمی به گذشته باز گردیم، شرکت نام برده شده اقدام به ثبت تروفی های Prototype 2 برای کنسول نسل هشتمی سونی کرده بود. با در نظر گرفتن انتشار بی خبر باندل Prototype Biohazard برای Xbox One، عرضه ی آن برای Playstation 4 دور از ذهن نیست.

در زیر می توانید جزئیاتی در مورد هر یک از بازی مطالعه نمایید.

Prototype

در بازی Prototype شما در قالب شخصیت Alex Mercer ایفای نقش می کنید. او دچار تغییرات ژنتیکی شده و هیچ خاطره ای از گذشته اش به یاد نمی آورد و به دنبال حل راز و رمزهای پیرامون زندگی خودش است. Alex در شهر پر هیاهوی نیویورک به سبک پارکور به مکان های مختلف می تازد و هر کسی که سر راه وی قرار گیرد به سادگی نمی تواند از میدان جان سالم به در ببرد.

Prototype 2

به نیویورک صفر خوش آمدید. بعد از شیوع بیماری های ویروسی ویرانگر که موجب مرگ خانواده ی گروهبان James Heller شد، وی نیز به یک موجود جهش یافته تبدیل گردید. آقای Heller قدرت و توانایی های باورنکردنی کسب کرده و به شکلی جدید تغییر می کند. حال تنها یک هدف دارد و آن هم به قتل رساندن و انتقام گرفتن از Alex Mercer.

علاوه بر آن کاربران می توانند DLCهای زیر را نیز دریافت نمایند.

Radnet
Chaos Creator Mode
Colossal Mayhem Pack
و خیلی بیشتر...!

Gematsu