Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: واکنش IO Interactive به لیک شدن ویدئو های Hitman
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  sov74a8zka3h1jkak0pj.jpg]

همان طور که احتمالا اطلاع دارید، چند روز پیش تعدادی ویدئو از نسخه آلفای بازی، که هم اکنون برای افراد محدودی قابل بازی است، لیک شدند. وقایع این نسخه آلفا در نقشه پاریس، که طبق گفته سازندگان هنوز کامل نشده و در دست توسعه قرار دارد، رخ میدهند. نسخه  این ویدئو ها از کیفیت بالایی برخوردار نبودند و همین مسئله باعث نگرانی طرفداران شد که نکند که نسخه اصلی بازی نیز از چنین کیفیتی برخوردار باشد.
IO Interactive در صفحه رسمی توییترش و در پاسخ به لیک شدن این ویدئو ها و واکنش منفی طرفداران نسبت به عواملی همچون گرافیک آن، گفته است که:
نقل‌قول: نسخه نهایی بازی بسیار بهتر از این ویدئو های لیک شده از نسخه آلفای بازی است. در نسخه نهایی گیمپلی و گرافیک بازی هر دو بهبود پیدا کرده اند. حرف هایی که من هم اکنون میزنم بعدا اثبات خواهند شد (اشاره به تریلر و تصاویری که در آینده منتشر میشوند).
Hitman در تاریخ 8 دسامبر 2015 برای Xbox One ،PS4 و PC منتشر میشود.
منبع
این سازنده های بخاطره اینکه اثبات کنن بازی در حال پیشرفته خودشون چند تا ویدئو لیک میکنن با کیفیت بد و پاک های مختلف و...از قصد اینکارهارو میکنن که مثلا موقع انتخاب بگن ببینید کیفیت هیتمن اون‌موقع این بود الانم شده این بعدش چند از این دوستان نوجوانتر میان كامنت میذارن
whoooow
sound is good(lool)
that's great

متاسفانه این ها سیاست های بچه کول زننده هست که بعضی شرکت ها استفاده ميكن بطور مثال پارسال موقع انتشار یونیتی یک ویدئو لیک شد که گیمپلی بازی بود بعد پراز باگ و گاه گرافیک و...بود این ویدئو که گذشت یوبیسافت اومد گفت بله بازی دچار مشکلات و باگ های میباشد که ما مجبور میشویم چندده هفته تاخیر بزنیم اگه توجه کنید و کمی فکر کنید قطعا به این نکته پی میبرید که اون ویدئو به اصطلاح مزخرف یا بد رو خوده شرکت یوبیسافت منتشر کرده بود برای اثبات مشکلات اما چرا خودش منتشر نکرد و بصورت مخفی تو يوتيوب اپل کرد این بود که چهره یوبیسافت بد میشد و پیش فروش ها بشدت میومد پایین همینطور سهام این شرکت

الان هم استودیو سازنده هیتمن همین ترفند رو زده که بگه ببینید چه قدر کیفیت بده و کیف موقع انتشار رو ببینید و مقایسه کنید



این بود اطلاعات و تحلیل و نقده بنده و نظر بنده نسبت به ویدئو های لیک شده و این خبر

با تشکر.