Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Neil Druckmann: قدرت سخت افزاري PS4 شگفت انگيز است!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Uncharted_4_Reveal_Wallpaper.jpg]


در جديدترين مصاحبه وبسايت GamesRadar با كارگردان اصلي عنوان Uncharted 4: A Thief's End؛ يعني آقاي Neil Druckmann، وي اذعان داشته است كه قدرت كنسول Playstation 4 به طرز بسيار مفيدي در ساخت بازي جديد آنها، به "نات.ي داگ" كمك كرده است. با ما همراه باشيد.

همانطور كه اطلاع داريد، جديد ترين ساخته ي استديوي ناتي داگ؛ Uncharted 4: A Thief's از خيره كننده ترين نمايش هاي E3 امسال بود و از حيث المان هاي گرافيكي از چشم نوازترين عنوان هاي آينده است كه عده ي زيادي چشم به راه اين بازي هستند. آقاي Neil Druckmann در مصاحبه ي مذكور اينگونه ادامه داد كه:
نقل‌قول: اجراي بعضي از صحنه ها كه در آن "دريك" شروع به راندن خودرو "جيپ" مي كند (مانند تريلر E3 2015 بازي) بر روي PS3 امكان پذير نبود. 
همچنين:
نقل‌قول: به دليل قدرت بالاي Playstation 4، ديگر محدوديت هاي مربوط به حافظه و RAM، كه در گذشته با آن ها مواجه بوديم را، نداريم. در آن بخش از بازي كه خورشيد در حال غروب است و از جاده به سمت پايين مي رويم، مي توانيم به وضوح انشعابات ايجاد شده در جاده را ببينيم. همچنين در بازي، اكتشافات فراواني وجود دارد.

توان پردازشي PS4، دروازه هاي جديدي را براي جلوه هاي بصري همه پسندتري براي سري آنچارتد باز كرده است كه ناتي داگ اخيرا گفته است هدف گذاري آن ها، هرچه بيش تر "سينماتيك" و "فيلم وار" به نظر رسيدن آنچارتد است. همچنين در Uncharted 4، مدل جديد Nathan Drake از جزئيات حيرت انگيزي برخوردار است؛ از عرق كردن و خيس شدن پيشاني دريك گرفته، تا ته ريش روي گونه ها و موهاي روي سينه وي و... كه به طرز خارق العاده اي طبيعي و بي همتا به نظر مي رسند، همه و همه دست به دست داده تا يكي از شاهكار هاي گرافيكي نسل هشت را خلق كنند!

اگر بيش تر هم مي خواهيد باز هم هست! فناوري هاي پيشرو PS4 به ناتي داگ اين اجازه را داده است كه بيش از "850" انيميشن براي حركات صورت دريك پياده سازي كنند كه اين رقم براي دريك در قسمت سوم اين بازي، بر روي PS3 به تعداد "120" حركت محدود مي شد! با وجود اين ارقام خيره كننده و چهره پردازي هاي خاص، بازي Uncharted 4: A Thief's End با رزوليشن 1080p و نرخ فريم 30 براي بخش داستاني و رزوليشن 1080p و نرخ فريم 60 براي بخش چندنفره، بر روی كنسول PS4 اجرا خواهد شد.

در ادامه ي مصاحبه، كارگردان دوم بازي؛ يعني آقاي Bruce Straley، در ادامه ي صحبت هاي آقاي Neil Druckmann افزود:

نقل‌قول: آنچه شما در تريلر E3 امسال از اتومبيل جيپ ديديد، فقط چشمه ي كوچكي از مراحلي بود كه در آن ها، از اين وسيله استفاده خواهيد كرد! شما از اين خودرو در فضاهاي به مراتب "وسيع تر" استفاده خواهيد كرد.
 اين صحبت بدين معني نيست كه در بازي، هروقت و هرجا كه بخواهيد، اين ماشين در دسترس باشد و از آن استفاده كنيد. همچنين اينگونه ادامه دادند كه:
نقل‌قول: وقتي كه بخواهيم، مي توانيم (به وسيله خودرو جيپ) وسيع تر برويم و استفاده فراواني از اين وسيله بكنيم و بر اساس داستان بازي، هر جا كه لازم باشد، استفاده از اين وسيله را محدود كنيم.
پس استفاده از اين وسيله به داستان بازي و لوكيشن ها بستگي دارد و سازنده ها به گونه اي استفاده از خودرو جيپ را تنظيم كرده اند كه راندن آن زياد آن موجب تكراري شدن و كسالت آوري نشود و استفاده ي متناسب از آن، باعث "هيجان انگيز به نظر آمدن گيم پلي" بازي خواهد شد.

بازي Uncharted 4: A Thief's END به احتمال زياد در مارس 2016 به صورت انحصاري براي Playstation 4 منتشر خواهد شد.


منبع
واقعا این حرف کاملا درست و اثبات شده است. فکر کنم آنچارتد و دیویژن و تا حدودی هوریزن زیرو دون متناسب با سخت افزار این کنسول گرافیک خوبی دارند.