Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بتای PlayStation Now امروز در انگلستان آغاز خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  ps_now11.jpg]

به تازگی بخش سرگرمی های سونی در انگلستان اعلام کرده است که سرویس PlayStation Now از امروز در انگلستان وارد مرحله بتا خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر از این سرویس به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.
این بتا بر روی دستگاه های PS4 و PS3 در کنار برخی از تلویزیون های Sony Bravia و دستگاه های پخش Blue-ray قابل دسترس می باشد.
در این مرحله ی بتا شما فقط می توانید بازی ها را به صورت اجاره ای دریافت کنید. قیمت بازی های معرفی شده برای مرحله ی بتا PlayStation Now در انگلستان در محدوده ی ۲٫۹۹ تا ۷٫۹۹ پوند خواهند بود و مدت زمان اجاره بازی ها بین ۴۸ ساعت تا ۳۰ روز می باشد.
بازی های بزرگی برای بتای PlayStation Now تایید شده اند. بر اساس لیست اعلام شده توسط بخش سرگرمی های سونی در انگلستان، بازی های Uncharted 2: Among Thieves، The Last of Us، God of War: Ascension، BioShock Infinite، Final Fantasy XIII، Tomb Raider Underworld، Ultra Street Fighter IV، Dead Space 3 و Mirror’s Edge برای بتای این سرویس در انگلستان معرفی شده اند.
سونی اعلام کرده است که قصد دارد در آینده این سرویس را برای دستگاه هایی نظیر PlayStation Vita و PlayStation TV هم بیاورد.
شما برای دستیابی به این سرویس نیازمند به یک اینترنت قوی ( حداقل ۵ مگابیت بر ثانیه) می باشید. باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا این سرویس می تواند موفق باشد یا خیر. نظر شما چیست؟
منبع