Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سازنده Dead Island 2 در مورد قطع رابطه اش با Deep Silver توضیح می‌دهد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  dead-island-2-1-250x140.jpg]

امروز صبح طی خبری که منتشر کردیم متوجه شدید که استودیو YAGER، سازنده Dead Island 2، رابطه خود را با Deep Silver، دیگر سازنده این بازی، قطع کرده است و قرار است Deep Silver به تنهایی به ساخت این عنوان بپردازد. این کمپانی در آپریل ۲۰۱۵ نیز انتشار این عنوان را تا سال ۲۰۱۶ میلادی به عقب انداخت. جدای از این حرف ها امروز استودیو YAGER به شرح و تفصیل دلیل جدا شدنش از پروژه پرداخته است. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

امروز آقای Timo Ullmann، مدیر عامل استودیو YAGER، در صفحه رسمی فیسبوک این کمپانی نوشت:
نقل‌قول:
تیم ما در YAGER کاملا به تعهداتش در زمینه تولید بازی هایی در سطح کیفیتی AAA پایبند است. ما همیشه رابطه ای نزدیک با ناشران و کمپانی های بین‌المللی و معروف داشتیم و در زمان مشابه یک استودیو مستقل باقی مانده ایم. تیم ما از بهترین مغزهای خلاق و متخصصان تکنولوژی تشکیل شده است که همگی یک مشخصه مشترک دارند. این تیم با شور اشتیاق فراوان در حال کار بودند تا Dead Island 2 را به مرحله ای جدید و بالاتر در کیفیت برسانند.
بهرحال YAGER و Deep Silver دیدهای متفاوت و مربوط به خودشان را دارند که باعث از بین رفتن هماهنگی کار شده بود و باعث شد چنین تصمیمی گرفته شود و دو تیم از هم جدا شوند. ما در حال حاضر تمام تمرکز خودمان را بر روی عنوان Dreadnought گذاشته ایم و همراه استودیو Six Foot، سازنده همکار، و Grey Box، ناشر این عنوان، در حال کار بر روی آن می‌باشیم و اطلاعات بیشتر به زودی منتشر خواهد شد. تمام چیزی که در حال حاضر می‌توانم در مورد این بازی بگویم این است که Gamescom پیش رو، یک رویداد فوق‌العاده برای Dreadnought خواهد بود.
آقای Ullmann در مورد اینکه چه دید های متفاوتی با Deep Silver داشته اند صحبت خاصی نکرد و در این باره توضیح نداد و در حال حاضر ما قصد نداریم که در مورد این قضایا به حدس و گمان بپردازیم. درحال حاضر بهتر است منتظر بمانیم تا تمام موضوعات روشن شده و اطلاعات بیشتری از هر دو کمپانی منتشر شود.
این استودیو ابراز امیدواری کرد که Dead Island 2 یک تجربه عالی برای گیمران و طرفداران این سری به ارمغان بیاورد.

منبع
کلا این نسخه جدیدش فجیع مضخرف شده!
نسخه های قبلیش اینجوری نبود!
اصا آدم یه زامبی که میدید با اون صدای های زامبیه و ... یه جوری میشد!!
این بازی تبدیل شده به یه بازی کاملا فان!
همه جای بازی پر از اسلحه های کشندس! خب این ینی چی؟ اگه قراره همه زامبیا رو به رگبار ببندیم دیگه دد آیلند نیستش که!
اصا این همه اسلحه ، قمه ، و یه سری سلاح های عجیب غریب دستی وسط این شهر که پر از زامبیه از کجا اورده شده؟
بازیش کلا خیلی غیر طبیعی شده بود!