Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Call of Duty بر روی زمین باقی می‌ماند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  c4d6f3c6d6d36db23f3df04285e074a18847b5b2-250x141.jpg]
داستان سری Call of Duty در زمان جنگ جهانی، جنگ سرد، روزهای مدرن و اخیراً در آینده جریان داشته است ولی قرار نیست به فضا برود! آقای Dan Bunting، کارگردان بخش چند نفره Black Ops 3، در صحبت با وبسایت GamesRadar در این مورد توضیح داده است. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

آقای Dan Bunting گفته است که کمپانی اکتیویژن به ایده اینکه بازی های آینده این سری به بیرون از جهان فعلی ما نرود، اصرار دارد و دوست دارد همین روند تکرار شود. وی در این مورد توضیح داد:
نقل‌قول:
راهی که ما خلاقیت را به بازیمان نزدیک می‌کنیم؟ من فکر نمی‌کنم هیچ وقت به چنین نقطه ای برسیم که صحت و سندیت آن را به طور کامل رد کنیم. در سری Call Of Duty به عنوان یک برند شناخته شده، عناصری وجود دارد که در مردم انگیزه ایجاد می‌کند و برای آن نیاز دارد که قابل باور و واقعی باشد و اگر این طور نیست حداقل باید طوری باشد که کسانی که آن را بازی می‌کنند این احساس را داشته باشند که ممکن است در آینده چنین چیزی ممکن باشد و اتفاق بیفتد.
هنگامی که در سری Call of Duty، لباس های exo و یا دیگر عناصر مربوط به آینده که در حال حاضر وجود ندارد معرفی شدند، به این معنی نمی‌باشد که قرار است برای مثال عناوین آینده این سری در سطح سیاره پلوتو ساخته و پرداخته شوند ولی شاید در سال ۲۱۰۰ چنین اتفاقی بیفتد!
Black Ops 3 نام آخرین عنوان از این سری پر فراز و نشیب و بسیار پر فروش است که ساخت آن بر عهده استودیوی Treyarch می‌باشد.

منبع