Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Dragon Age: Inquisition|Untold Relics of Thedas Contest شما را فرا می‎خواند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سازنده ی Bioware ،Dragon Age: Inquisition، میزبان مسابقه ای برای طراحان مشتاق و داوطلب شده است. این مسابقه تحت عنوان Untold Relics of Thedas Contest از شرکت کنندگان می‌خواهد که یک آیتم برای داخل بازی خلق کنند. با ما در ادامه همراه باشید.

[تصویر:  Dragon_Age_Inquisition_620x349.jpg]

به عنوان مثال شما می‌توانید یک سنگ، حلقه یا کمربند جدید برای Dragon Age: Inquisition طراحی کنید، اما این تمام ماجرا نیست؛ شما هم چنین باید داستانی جالب و جذاب برای آیتمی که خلق کرده اید بسرایید.

برندگان، بسته ی جایزه ویژه ی Dragon Age: Inquisition را دریافت خواهند کرد. ارسال طراحی ها برای مسابقه آغاز شده است:


نقل‌قول: با فرا رسیدن ۱۵ جولای ۲۰۱۵، ما ارسال های شما را برای Untold Relics of Thedas contest دریافت خواهیم کرد. با استفاده از لیست قابلیت هایی که در اینجا مشاهده می‌کنید، از شما می‌خواهیم که یک آیتم جدید و هیجان انگیز برای حضور احتمالی در Dragon Age: Inquisition طراحی کنید.


همان طور که در متن بالا اشاره شد، آیتم ممکن است به صورت DLC به بازی افزوده شود پس سعی کنید بهترین کار خود را ارائه دهید. مهلت شرکت در مسابقه در تاریخ ۲۰ جولای ۲۰۱۵ در ساعت ۲۳:۵۹ به وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام (که شامل بخشی از غرب ایالات متحده است) به پایان می‌رسد و برندگان توسط گروهی از داوران در Bioware انتخاب می شوند.

طراحی‎ها با معیارهای خلاقیت، اصالت و تناسب با موضوع مسابقه و چگونگی تاثیرشان بر بازی سنجیده خواهند شد.

لیست کامل قوانین مسابقه را از اینجا می‌توانید مطالعه فرمایید و لیست امکاناتی که می‌توان آن ها را تغییر داد از این لینک در دسترس می‌باشند.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

**