Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: پائیز امسال شاهد Super Beat: Xonic، در اروپا خواهیم بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Superbeat-Xonic-EU-Conf-250x141.jpg]

Rising Star Games، ناشر بازی ریتمیک SuperBeat Xonic، این بازی را به صورت دیجیتالی و فیزیکی، در اروپا، پائیز امسال منتشر خواهد کرد. در ادامه می توانید اطلاعاتی از این بازی را بخوانید.


هم چنین وظیفه انتشار این بازی در آمریکای شمالی نیز بر عهده Acttil و PM Studio می باشد که به احتمال زیاد به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی منتشر خواهد شد.
اطلاعاتی در مورد این بازی ریتمیک:
نقل‌قول:
تیم خلاق PM Studio، در سال ۲۰۰۸ اولین نسخه از سری بازی DJ Max را برای کنسول دستی PlayStation Portable – PSP منتشر کرد که بسیار مورد تحسین قرار گرفت. اکنون با چند ایده جدید، رابط کاربری گسترده، PM Studio در حال توسعه یک تجربه جدید در بازی های ریتمیک و موزیکال می باشد – SuperBeat Xonic می تواند بازیباز های سراسر جهان را به لرزه در آورد! بازیکن ها قادر به تجربه بیش از ۴۵ ترک با بیش از ۲۰۰ الگو می باشند.
مایکل یام، مدیر اجرایی PM Studio درباره این بازی توضیح می دهد:
نقل‌قول:
من بسیار هیجان زده ام که با تیم قبلی که در سال های گذشته با آن کار کردم، باز هم همکاری خواهم داشت و یک عنوان دیگر را جانشین DJ Max بکنیم. ما به صحبت های طرفداران گوش دادیم و متوجه شدیم که PS Vita بهترین گزینه برای بازیباز ها می باشد.
وی ادامه می دهد:
نقل‌قول:
من بسیار مفتخرم که با افراد با استعدادی که در Nurijoy و Acttil حضور دارند و تمام تلاش خود را برای بهبود بازی می کنند، همکاری داشته باشم. با توسعه دهندگان عنوان قبلی یعنی DJ Max در دو استدیو PM Studio و Acttil، به بهترین شکل بازی را توسعه داده و با اجازه Acttil، این بازی در سراسر جهان به بازار ها راه خواهد یافت و ما بهترین چیز را به بازیباز ها ارائه خواهیم داد.
ویژگی های این بازی:
  • ریتم: استدیو PM، بار دیگر ضرب و ریتم را به شما باز خواهد گرداند ولی اینبار با سرعت بیشتر و دشوار تر که تنها در SuperBeat: Xonic یافت می شود!

  • سطح بازی: با توجه به توانایی و سطح شما، می توانید از بین ۴TRAX – آسان، ۶TRAX – متوسط، و ۸TRAX – دشوار، یکی از سطح های بازی را انتخاب کنید و آموزش قبل هر مرحله، همیشه قبال مشاهده خواهد بود.

  • الگو: آیا شما برای پلی لیست فوق العاده بازی، به همراه الگو های غیر قابل پیشبینی، آماده هستید؟ با قبایلت Free-Style، توانایی خود را افزایش دهید!

  • آهنگ: SuperBeat: Xonic با استفاده از BeatCraft مختص به خود، در کنار آهنگ های محبوب در طی این چند سال، به شما قول می دهیم که از تجربه این بازی، هیجان زده خواهید شد.

  • جدول بازیکنان: امتیازات در جدول های جهانی و منطقه ثبت شده. پس بهترین اجرای خود را داشته باشید و به صدر جدول سعود کنید!

  • تصاویر: با بیش از ۵۰ تصویر در طول بازی، به جذابیت تجربه DJ بودن شما اضافه خواهد شد.