Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: ممکن است DLC های بیشتری برای Mortal Kombat X عرضه شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  2906982-mkx1-250x128.jpg]

به احتمال زیاد در این چند مدت اخبار زیادی از شخصیت Tremor که قرار است در آینده به بازی اضافه شود، بشنویم. با وجودی که Tremor آخرین شخصیتی است که برای بازی تایید شده است، به نظر می رسد باید همچنان منتظر محتوای قابل دانلود دیگر و شخصیت های دیگری نیز باشیم. برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
به تازگی Ed Boon، سازنده بازی، در توییتر اعلام کرده است که قصد دارد در تاریخ ۲۱ جولای تریلری از ویژگی ها و قابلیت های شخصیت Tremor را منتشر کند. هر چند او قبلاً هم اعلام کرده بود که تصاویری را از شخصیت Tremor در جریان EVO 2015 نشان می دهد. شما دو تصویر جدید که به تازگی از این شخصیت منتشر شده است را می توانید در انتهای خبر مشاهده کنید. به نظر می رسد این دو تصویر، بخشی از همان تصویر هایی باشد که Ed Boon در روز یکشنبه قصد داشت نشان بدهد.
شخصیت Tremor، چهارمین شخصیتی است که از طریق DLC به بازی اضافه خواهد شد و آخرین پکی است که تاکنون برای بازی تایید شده است. با این وجود در توییتی که Ed Boon منتشر کرده است ابهامی وجود دارد؛ زیرا در این توییت در انتهای عبارت ” آخرین بسته الحاقی بازی” علامت سوالی قرار داده شده است. ممکن است این علامت سوال به این معنا باشد که Tremor آخرین شخصیتی نخواهد بود که از طریق DLC به بازی اضافه خواهد شد.
قبل از عرضه بازی Mortal Kombat X، بسیاری از طرفداران از قابل بازی نبودن شخصیت هایی همچون Noob، Smoke، Baraka، Sindel، Nightwolf و Kabal ناراحت بودند. البته بعضی از این شخصیت ها در بازی حضور دارند اما قابل بازی نیستند.
هیچ گونه تایید رسمی در خصوص این خبر وجود ندارد و همه ی این ها فقط احتمال می باشد. با این وجود، اضافه شدن شخصیت های بالا به Mortal Kombat X می تواند بسیار هیجان انگیز باشد.
[تصویر:  2906980-mkx2-200x113.jpg][تصویر:  2906982-mkx1-200x102.jpg]
نظر شما چیست؟ آیا شاهد عرضه شخصیت های دیگری برای بازی خواهیم بود؟

منبع
(07-19-2015, 02:25 PM)mortaza16 نوشته است: [ -> ]من تو اجرای بازی مشکل دارم 

این ارور رو میده
http://upload7.ir?p=action&q=download&filename=Cmbay2qSN2bejSnoJSaqOCXHYRkq5xUyJXy8POQs
قربان
در پست خبر که مشکلات بازی رو نمیگند. باید در پست اختصاصی رفع مشکل بازی مطرح کنید.