Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اسطوره ای که بود | بیش از 4000 نفر در مراسم خاکسپاری Iwata حضور داشته اند.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در هفته ای که گذشت خبری درد ناک جامعه گیم را به لرزه در آورد و آن خبری چیزی جر خبر مرگ Iwata-san مدیر عامل شرکت Nintedo نبود.

به گفته Wall Street Journal مراسم ختم Iwata به مدت دو روز در جزیره HOSH واقع در شهر خانگی شرکت Nintendo برپا بود. به گفته این مجله این مجله این جزیره تعداد زیادی معابد بودا، باغ و مکان های امپراطوری میباشد و از چشم انداز خوبی هم برخوردار است.

گفته شده که 2600نفر در روز اول در مراسم خاکسپاری حضور یافته اند که این موج جمعیت شامل ظرفداران، خانواده و همکاران آقای Iwata بوده اند که در هوایی بارانی برای آخرین بار به دیدار ایشان رفته بودند. در روز های بعد هم چیزی حدود 1500 نفر برای ادعای احترام به ایشان یه صف شده اند.

 همچنین وبسایت Polygon متن کامل آنچه مدیر ارشد Nintedo آقای Genyo Takedaدر مراسم خاکسپار Iwata-san خوانده را منتشر ساخته که خلاصه آنچه گفته شده در متن زیر آورده شده:

در بخش اول ایشان دلیل جمع شدن همه افراد در محل خاکسپاری را گفته و همچنین به این هم اشاره داشته که مرگ Iwata بسیار برایش درد ناک بوده.

در بخش دوم که طولانی ترین بخش هم هست وباره به مرگ زود هنگم Iwata اشاره میشود و همچنین ناراحتی کارکنان هم موضوعی میباشد که به اشتراک گذاشته میشود و اینگونه که به نظر میرسد مرگ Iwata-san بسیار برای کارکنان نینتندو درد ناک بوده، در ادامه به سابقه کاری Iwata اشاره های کوچکی میشه و همچنین در ادامه Genyo Takeda از خاطرات کاری خود با Iwata گپ میزنه و از خصوصیات فردی و توانایی بالای او در ارتباط برقرار کردن با دیگران گفته میشود و با حرف زدن درباره عقیده های Iwata درباره ایده های ارتباطی وی این بخش را به پایان میرساند.

در بخش سوم و ادامه حرف های خود Genyo Takeda  به ایم اشاره میکنه که Iwata برای حل مشکلات یک دایره حرکتی اساسی را طراحی کرده که در سه مرحله میباشد 1:طرح ریزی 2:نگاهی به آینده کردن و نگاه کردن به اثرات کار 3: انجام اصلاحات لازم.

همچنین در بخش چار و پنج گفته میشه که جانشینان ما اولین قدم های خود را بر خواهند داشت و به گزشته نگاهی انداخته و و با توجه به قدم های شما قدم بعدی را انتخاب میکنند چرا که در آن موقع کسی نیست که آن هارا راهنمایی کند، وی سخنان خود را اینگونه ادامه میدهد و میگوید کارکنان جدید با توجه به سه اصلی جلو خود میبینند به مسیرشان ادامه میدهند

در بخش یکی مانده به آخر ایشان به مرگ زود هنگام و درد هایی که متحمل شده اند دوباره اشاره هایی میکند و سوگند یاد میکند که تمام تلاش خود را میکند تا مسیری که Iwata-san شروع کرده بود را ادامه دهد و از او درخواست میکند که بر روی کار او و همکارانش نظارت کند و آن هارا راهنمایی کند

در آخر هم با یک may you rest in peace کار خود را تمام میکند

حال نظر شما کاربران چیست؟ آیا نینتندو میتواند به خوبی از پس کارها پس از Iwata بر آید یا نه؟ آیا میتواند جانشینی خوب برای او پیدا کند؟


[تصویر:  original.jpg]

منبع
واقعا آدم بود که صنعت گیم را زیر و رو کرد ولی این اوخر wii نتوانست با غول ها بجنگه نینتدو کنسول خانگی بازار را از دست داده بود ولی دستی نه و با شاهکاری مانند 3dx تسخیر کرده بازار کنسول دستی رو  :( :( :( :( :( :( :( :( :(