Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: منتظر باندل MGS V: The Phantom Pain با GPU های شرکت Nvidia باشید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
این حقیقت بر هیچ‌کس پوشیده نیست که شرکت Nvidia، برای ساخت نسخه PC بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain به Konami کمک می‌کند. درحالی که ما هنوز نمیدانیم تنظیمات و ویژگی‌های گرافیکی، که قرار است به‌طور انحصاری برای نسخه PC بازی لحاظ گردد چه‌چیزهایی هستند، به ما خبر رسیده است که شرکت Nvidia قصد دارد یک باندل از بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain به همراه یکی از GPU های جدیدش برای بازیکنان منتشر سازد. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.
[تصویر:  Metal-Gear-Solid-V-feature-2-672x372.jpg]
این اطلاعات امروز توسط یکی از کاربران سایت Reddit (سایتی که سابقه خوبی هم در لو دادن اطلاعات مختلف درباره بازی‌ها و شرکت‌های مربوط به بازی‌سازی دارد) که عضو تیم پشتیبانی Newegg بود لیک شد. اینطور که به‌نظر می‌رسد، Metal Gear Solid V: The Phantom Pain قرار است جایگزین معامله عنوان Batman Arkham Knight شود که از پیش تایین شده بود ولی به دلیل اینکه Rocksteady فروش بازی را متوقف کرد، لغو شد.
پیامی که این کاربر Reddit انتشار داد:
نقل‌قول: سلام به‌ همگی! ما امروز یک اشتباه کوچیک کردیم و این معامله رو (انتشار باندل Metal Gear Solid V:The Phantom Pain با یکی از کارت گرافیک‌های شرکت Nvidia) زودتر از موعدی که برنامه‌ریزی شده بود شرح دادیم. این معامله در حال حاضر قابل انجام نیست، ولی با ما در ارتباط باشید چون به‌زودی خواهد بود! از طرف Tori- تیم پشتیبانی Newegg
Tori به‌طور کامل این را نگفت که باندل بازی همراه کدام یک از GPU ها یا کارت گرافیک‌های این شرکت به‌انتشار خواهد رسید ولی حدس ما این است که، بازی با یکی از کارت‌های GTX 980، GTX 970 یا GTX 980Ti در یک باندل منتشر خواهد شد. البته کارت‌های برند Titan هم شامل GPU هایی است که امکان وجودشان در این باندل کمتر از دیگر GPU ها نیست.
بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain برای رایانه‌های شخصی در تاریخ 15 سپتامبر 2015 مصادف با 24 شهریور 1394، انتشار خواهد یافت.

Source
ممنون استارتر عزیز
امیدوارم مثل باندل بتمن نشه!
البته fox engine، بهینه تر از این حرفاست
این باندل ها هم که تو ایران، کاربردی نداره!!!
سلام و خسته نباشید ببخشید شما چجوری مطلب ارسال میکنید؟ اگه بگید ممنون میشم
(07-20-2015, 02:18 AM)MeTtTi نوشته است: [ -> ]سلام و خسته نباشید ببخشید شما چجوری مطلب ارسال میکنید؟ اگه بگید ممنون میشم
دوست عزیز چند دقیقه صبر کنید براتون خواهم فرستاد.
فقط بهتره تو پروفایل خود کاربرا ازشون بپرسید.
ممنون.