Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شخصیت جدید Street Fighter V با نام Necalli معرفی شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Necalli-Ann-SFV.jpg]

به تازگی مشخص شده بود که قرار است در فهرست اولیه ۱۶ نفره شخصیت های بازی Street Fighter V، چهار شخصیت جدید حضور خواهند داشت. در جریان EVO 2015 یکی از این شخصیت های جدید به صورت رسمی به جمع شخصیت های بازی پیوست. نام این شخصیت جدید Necalli می باشد. برای اطلاعات بیشتر از Necalli و مشاهده تریلر این شخصیت، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
Necalli همین امروز در جریان بزرگ ترین مسابقات بازی های مبارزه ای که با نام EVO شناخته می شود، معرفی شد. در پایین می توانید اطلاعات منتشر شده از این شخصیت را مشاهده کنید.
Necalli دارای یک پس زمینه مرموز می باشد. او بسیار خشن است و سعی می کند به سبک حیوانی دشمنانش را نایود کند. Necalli حملات حود را با خشونت انجام می دهد و به دشمنانش بیش ترین آسیب و درد را وارد می کند. در اصل این شخصیت جدید، به صورت مستقیم مبارزه می کنند و آسیب زیادی را از یک حمله به حریف وارد می کنند. او دارای طیف عظیمی از حملات خشونت آمیز و همچنین حملات از راه نزدیک می باشد. اگر از شخصیتی با چنین ویژگی هایی خوشتان می آید، می توانید این شخصیت را امتحان کنید.
V-Skill: به اوج رسیدن قدرت

با فعال کردن این ویژگی او با دو مشت خود به زمین ضربه می زند. انفجار ایجاد شده بر اثر این حمله باعث می شود که دشمنان آسیب ببینند. با نگه داشتن جوی استیک در سمت راست، چپ یا رها کردن آن، بازیکن می تواند مکان این انفجار را مشخص کند.
V-Trigger:

با انجام این حرکت، Necalli یک انرژی مرموز از موهای خود منتشر می کند و باعث می شود که شخصیت او در مدتی مشخصی به طور کامل تغییر کند. او هنگامی که به این قابلیت ارتقا پیدا می کند، کمبو های جدید و حتی Critical Art جدید دریافت می کند.
رمز و راز های زیادی در هویت Necalli و داستان این شخصیت وجود دارد که برای دانستن این اطلاعات، باید منتظر اخبار جدید باشیم.
قبل از Necalli شخصیت هایی نظیر Ryu، Chun-Li، M. Bison، Birdie، Nash، Cammy، و Ken برای بازی معرفی شده بودند. دیروز مشخص شد که نسخه اولیه بازی دارای ۱۶ شخصیت می باشد. البته بعد ها با DLC های بازی که رایگان هم هستند، شخصیت های جدید به بازی اضافه می شوند.
بازی Street Fighter V در بهار ۲۰۱۶ فقط برای پلتفرم های PlayStation 4 و PC عرضه خواهد شد. همچنین بتای بازی در ۲۳ جولای یعنی سه روز دیگر برای کنسول PS4 در دسترس خواهد بود.
در پایین می توانید اولین تریلر منتشر شده از این شخصیت جدید را مشاهده کنید.
 
 
دانلود تریلر با کیفیت SD


منبع