Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: در حال حاضر عنوان Phantasy Star Online 2 در غرب قابل بازی می باشد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
امسال پر از سوپرایز های شگفت انگیز است که می توان به بازسازی عناوین Final Fantasy 7 و Shenmue 3 اشاره نمود که حال عنوان Phantasy Star Online 2 نیز به این جمع اضافه شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

در حال حاضر بازیبازان ایالات متحده آمریکا قادر به تجربه عنوان Phantasy Star Online 2 می باشند، هر چند که در گذشته ناشر بازی در آسیا، اگر IP شما از آمریکا و اروپا نشات می گرفت، سریعا شما را بن می نمود که این بدان معناست که راه حلی اساسی در صورت خواستار تجربه بازی نیاز بود.
به نظر می رسد که AsiaSoft به طور رسمی، این سیستم بن IP را حذف کرده و بازی مذکور را در وب سایت رسمی آن جهت دانلود قرار داده است. در حال حاضر به یاد داشته باشید که این امر برای جنوب شرقی آسیا که ما در آن قرار داریم، تغییری نکرده است. با این حال، با توجه به این که طرفداران مقیم غرب منتظر تجربه رسمی بازی ها از سال ۲۰۱۲ می باشند، زین پس محلی سازی قانون مذکور بن کمی زشت به نظر می رسد و در صورت ادامه آن، ممکن است به وجه ناشر آسیبی جدی وارد نماید.
بازی مذکور به صورت کاملا رایگان در دسترس قرار دارد، بنابراین حتی اگر علاقه چندانی به بازی ندارید، می توانید تنها برای چند لحظه خود را با آن سرگرم نمایید.
عنوان Phantasy Star Online 2 ساخته Sega می باشد، با این حال علت عدم اعلام رسمی حذف سیستم بن مشخص است، چرا که این سیستم از سوی ناشر حذف شده است و دلیلی ندارد که اعلام رسمی از سوی آنان انجام شود.
نظر شما در این باره چیست؟ به نظر شما سیستم بن مذکور در جنوب شرقی آسیا نیز حدف خواهد شد؟
نظرتان را با ما در میان بگذارید.