Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Battlefield Hardline "بخش جدید و شیرینی" را با DLC جدید "Robbery" به‌خود اضافه می‌کند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تابستانی که برای انتشار بازی‌های رایانه‌ای جدید، نسباتا نورانی و درخشان بوده است برای ماه آینده، Gamescom را در خود جای داده است که گوشه‌ای از نمایش‌های بزرگ برای انتشار بازی‌های جدید را داراست. چه بازی‌هایی که در اواخر سال منتشر می‌شوند و چه بازی‌هایی که قبل از آن انتشار می‌یابند. حال به نظر می‌رسد که Electronic Arts و Visceral Games دست‌به‌دست‌ یکدیگر داده‌اند و با سلاح‌های قدرتمند و بزرگ خود (به‌معنای واقعی کلمه) محتوای جدیدی را برای Battlefield Hardline ساخته و پرداخته‌اند که قرار است، در Gamescom 2015 به‌نمایش درآید. با ما برای اطلاعات تکمیلی همراه باشید.
[تصویر:  BattlefieldHardline-ds1-670x416-constrain.jpg]
امروز توسه‌دهنده بازی یعنی آقای Thaddeus Sasser توئیتی (به ارسال‌های درون Twitter توئیت گفته می‌شود) را منتشر کردند که، خبر از انتشار محتوای جدیدی برای Battlefield Hardline می‌داد و اعلا کردند که این محتوای جدید قرار است در Gamescom 2015 نیز نمایش داده شود و خوب است بدانید که، نمایش بازی در Gamescom 2015 در اصل مربوط به DLC بازی یعنی "Robbery" می‌شود که انتظار می‌رود تا پایان تابستان در دسترس عموم قرار گیرد.
در کنار این‌ها آقای Sasses اعلام کردند که بجز سلاح‌ها، تجهیزات و نقشه‌های مختلفی که در DLC جدید "Robbery" وجود خواهند داشت، ما باید انتظار "یک بخش شیرین و لذت بخش جدید" را هم داشته باشیم که احتمالا حالتی جدید برای بازی‌کردن خواهد بود و با این تعریف‌ها باید منتظر یک سوپرایز فوق‌العاده نیز باشیم. محتوای "Robbery" دومین DLC انتشار یافته برای این عنوان بعد از "Criminal Activity" ای می‌باشد که در ماه ژوئن منتشر شد. شایان به‌ذکر است که دو DLC دیگر هم برای Battlefield Hardline در پاییز 2015 و اوایل سال 2016 انتشار می‌یابد.
در اینجا توئیت اصلی آقای Sasses را می‌توانید مشاهده کنید:
نقل‌قول: در حالی که به Gamescom 2015 و همچنین نمایش DLC دوم بازی یعنی "Robbery" در ماه آینده نزدیک می‌شویم، باید به شما این مژده را بدهیم که چیزهای جدید بسیار خوبی به‌نمایش در خواهند آمد. البته در کنار یک بخش بسیار شیرین و دوست‌داشتنی! هیچ حدسی درباره این بخش ندارید؟
Battlefield Hardline در حال حاضر برای کنسول‌های نسل هفتم و هشتم در کنار پلتفرم PC، قابل‌بازی است.
مولتی پلیر این battlefield فوق العادس! رو دست نداره.
تازه criminal activity رو دادن.چقدر سریع خبر دومیش اومد!
امید وارم بتونم گرافیکو بدم بالا و سی دی کی این بازیو بخرم.البته تا اون موقع battlefront اومده.