Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: ساخت عنوان Project Cars برای Wii U رسما کنسل شد!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  cover_large-1.jpg]

همانطور که قبلا مطلع شدید، استدیوی Slightly Mad سازنده عنوان Project CARS از مشکلات ساخت این بازی برای کنسول Wii U خبر داده بود، ولی گویا این مشکلات فراتر نیز رفته و کمپانی ژاپنی Bandai Namco ناشر این عنوان، طی یک اعلام رسمی، لغو شدن ادامه فرایند توسعه بازی Project CARS بر  روی کنسول Wii U را تایید نمود. برای اطلاعات بیش تر با ما همراه باشید.

این خبر با وجود اعلام اخیر مشکلات ساخت این بازی بر روی کنسول Wii U توسط سازندگان، چندان هم دور از انتظار نبود و گویا مشکلات و ضعف های سخت افزاری این کنسول و عدم دستیابی به کیفیت مورد نظر، دلیل اصلی الغای ساخت این بازی بر روی پلتفرم Wii Uمی باشد و بیانیه ای که توسط کمپانی Bandai Namco در این رابطه انتشار یافت، بر این مطلب صحه می گذارد. اکنون از خود Bandai Namco بشنویم:

نقل‌قول: با وجود تلاش ها و پی گیری های مصمم و زحمت های فراوان کادر فنی استدیو برای توسعه نسخه Wii U عنوان Project CARS، استدیو Slightly Mad دیگر به دنبال فرایند ساخت این نسخه از بازی نخواهد بود؛ زیراکه کیفیت بازی بر روی این پلتفرم با استاندارد های طراز بالای ما تطابق ندارد و هیچ یک از چشم انداز های درنظر گرفته شده برای این بازی بر روی Wii U تحقق پذیر نمی باشد.
 
در ادامه، نماینده Bandai Namco اینگونه افزود که:

نقل‌قول: ما مشتاقانه منتظر هر گونه خبری از کنسول بعدی نینتندو با سخت افزار قوی تر هستیم، ولی واقعیت کتمان ناپذیر کنونی این است که حتی علیرغم تلاش های جدی ما، بازی Project CARS از توان Wii U بیش تر می طلبد و این بازی برای کنسول زیادی سنگین است. با عرض معذرت از طرفداران نینتندویی بازی که منتظر خبرات بهتری از این بازی بودند، ولی متاسفانه مایل به عرضه محصولی نیستیم که دست کم، با نسخه های سایر پلتفرم های مقصد Project CARS قابل مقایسه نیست. ما نگاه خوش بینانه ای به آنچه که در آینده رخ خواهد داد داریم.
بازی Project CARS همواره لقب مستقل بودن را به همراه کشیده است و این بازی  کاملا به صورت مستقل ساخته شده است، البته نه با همیاری Kickstarter؛ بلکه بودجه ساخت این بازی از جمع آوری کمک های مالی علاقه‌مندان جمع شده بود. Ian Bell قبلا نیز متذکر شده بود که قول ساخت نسخه Wii U این بازی، هیچ گاه به حامیان مالی به صورت یک وعده اساسی داده نشده بود و ساختش همیشه در هاله ای از ابهام قرار داشت.

با این اظهارات Bandai Namco، ساخت نسخه Wii U بازی مسابقه ای Project CARS به طور رسمی و قطعی ملغی اعلام شده است و طرفداران نینتندویی این عنوان فعلا باید تا عرضه کنسول بعدی نینتندو صبر کنند. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع