Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شبکه‌‌ی Xbox Live قطع شده است؛ چه کسی پاسخگو خواهد بود؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Xbox-Live-Status-760x428.jpg]

اخبار قطع شدن شبکه‌های مختلف بازی هر روز به گوش می‌رسند. اخباری که هم درباره‌ی PSN و هم درباره‌ی Xbox Live صدق می‌کنند. همه چیز از چند ماه پیش شروع شد، زمانی که گروهی با نام Lizard Squad توانست به این دو شبکه حمله کند. سپس اخباری پیاپی را در رابطه با قطع شدن PSN و Xbox Live شنیدیم. البته باید عنوان کرد که Xbox Live توانست عملکرد بهتری را از خود نشان داده و تا حدی از خود دفاع کند. حال گزارش‌هایی مبنی بر قطع شدن دوباره‌ی شبکه‌ی Xbox Live به دست مایکروسافت رسیده است. این گزارش‌ها از عصر دیروز (سه شنبه)  آغاز شدند و تا امروز ادامه داشتند. طبق گزارش کاربران، آنها نمی‌توانند هیچ چیزی را خریداری کرده، آنلاین بازی کنند، وارد اکانت خود شده یا اکانت بسازند و از خدمات دیگر Xbox Live استفاده کنند. در صفحه‌ی توییتر تیم پشتیبانی Xbox، این عبارت نوشته شده است:

نقل‌قول: تیم ما در تلاش است که این مشکلات را حل کند. 

البته باید عنوان کرد که این مشکلات فقط برای برخی از کاربران به وجود آمده‌اند و بسیاری از استفاده کنندگان، هیچگونه مشکلی را در زمینه‌ی متصل شدن به این شبکه ندارند. 

قطع شدن شبکه‌های مختلف بازی مسئله‌ای عادی برای بازیبازان شده‌ است. بازیبازان هر روز در متصل شدن به این شبکه‌ها دچار مشکل می‌شوند. مایکروسافت و سونی باید به فکر حل مشکلات اساسی این شبکه‌ها باشند. 


منبع
سلام عزیز
خسته نباشی و ممنون بابت خبر :heart:
اما این نکات! :
1- تیتر کلا نیم خط هست 2 تا " است توش آوردی!!! مثلا اینطوری بشه 
نقل‌قول: شبکه‌‌ی Xbox Live قطع شده است؛ چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ 
2-
نقل‌قول: گروهی با نام Lizard Squad توانست به این دو شبکه حمله کنند.

یا هردو فعل جمع بیار یا هر دو مفرد بیار.

3-
نقل‌قول:  آنلاین بازی کنند و از خدمات دیگر Xbox Live استفاده کنند.

جمله تغییر بده تا 2 تا " کنند " پشت سر هم نیاد. مثلا بکنش " به انجام بازی آنلاین پرداخته و یا از دیگر خدمات شبکه XBL استفاده کنند.

4- یکم به ترجمه ی دقیقتر هم بیشتر دقت کن.

در کل خسته نباشی :heart: