Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: دو بازی ReCore و Sea of Thieves در Gamescom حضور نخواهند داشت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  recore1.jpg]

مایکروسافت در E3 2015 از چند عنوان زیبا و جدید رونمایی کرد. دو بازی  ReCore و Sea of Thieves هم از همین دسته بازی های جدید بودند. ReCore توسط آقای Keiji Inafune و بازی Sea of Thieves توسط استودیو Rare ساخته خواهد شد. به تازگی آقای Phil Spencer، مدیر بخش Xbox، اعلام کرده است که این دو بازی در نمایشگاه Gamescom حضور نخواهند داشت. برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.
آقای Phil Spencer در این خصوص گفته است:
نقل‌قول:
ReCore و Sea of Thieves در نمایشگاه Gamescom حضور نخواهند داشت. ساخت یک دموی دیگر در مدت کوتاه بین E3 و Gamescom برای استودیوها سخت است.
نبود این دو بازی در نمایشگاه Gamescom ممکن است برای طرفداران ناراحت کننده باشد اما ساخت یک دموی زیبای دیگر در این مدت زمان کوناه، کار راحتی نخواهد بود.
ReCore یک بازی جدید از آقای Keiji Inafune، خالق Mega Man، می باشد که قرار است در بهار ۲۰۱۶ برای Xbox One منتشر شود. Sea of Thieves هم یک بازی جدید از استودیو محبوب Rare می باشد. این بازی برای Xbox One و PC منتشر خواهد شد.
مایکروسافت از قبل اعلام کرده بود که برنامه های ویژه ای را برای Gamescom تدارک دیده است. اکنون باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا مایکروسافت چه بازی های جدیدی را در Gamescom معرفی می کند. نمایشگاه ۲۰۱۵ Gamescom حدود ۱۳ روز دیگر آغاز خواهد شد. برای اطلاعات و اخبار بیشتر از این نمایشگاه با گیمفا همراه باشید.

منبع