Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: هدف سازنده Final Fantasy XV هم چنان یک انتشار جهانی واحد می باشد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مدیر عامل شرکت Square Enix تاکید کرد که آنان هم چنان به دنبال یک انتشار جهانی به طور هم زمان، برای عنوان جدید RGP خود، یعنی Final Fantasy XV، می باشند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
Yosuke Matsuda نظر خود را در آخرین شماره از مجله هفتگی Famitsu اظهار کرده و در باز خورد آن، کارگردان Final Fantasy XV، یعنی Hajime Tabata، کسی که عقیده دارد می بایستی یک انتشار جهانی در ماه ژانویه سال جاری داشته باشیم، صحبت هایی ارائه نمود.
نه تنها این، بلکه Matsuda san شفاف سازی کرد که به زودی اطلاعات بیشتری در مورد انتشار جهانی بازی افشا خواهد شد. در حال حاضر تایید شده است که عنوان Final Fantasy XV در Gamescom 2015 نمایشی خواهد داشت، بنابراین ما شانسی داریم تا از این اطلاعات جدید به زودی مطلع شویم.
عنوان خوش ساخت Final Fantasy XV برای پلتفرم های PS4 و Xbox One  منتشر خواهد شد و به طور کلی به زندگی شخصیت Versus خواهد پرداخت، فردی که در عنوان Final Fantasy Versus XIII که در E3 2006 تحت انحصار کنسول PS3 معرفی شد، حضور داشت. عنوان Final Fantasy XV در کنفرانس مطبوعاتی سونی در E3 2015، پس از سکوتی طولانی، در اثر فشار زیاد هواداران باری دیگر نشان داده شد.
دمویی قابل بازی از عنوان مذکور برای کنسول های PS4 و Xbox One منتشر شده است.
نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما نیز بی صبرانه منتظر نمایش عنوان Final Fantasy XV در نمایشگاه Gamescom 2015 هستید؟
نظرتان را با ما در میان بگذارید.