Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بزرگ ترین چالش Gears of War بر روی Xbox One فریم ثابت ۶۰ خواهد بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Gears-of-War-Ultimate-Edition_Gridlock_01.jpg]
The Coalition شدیدا پس از خریده شدن سری GEOW از Epic Games روی نسخه‌ی چهارم عنوان مذکور کار می‌کند ولی این استودیو ابتدا باید خود را روی Gears of War: Ultimate Edition ثابت کند. یعنی همان نسخه‌ی بازسازی شده‌ای که ماه آینده عرضه خواهد شد و اولین گام The Coalition به شمار می‌رود. اما چه چالش‌هایی بر سر راه آنها قرار دارد؟ با گیمفا همراه باشید.
وبسایت GamingBolt این فرصت را یافت تا با طراح ارشد بازی یعنی آقای پیتر مصاحبه‌ای داشته باشد. در این مصاحبه از او پرسیده شد که بزرگ ترین و مهم ترین چالش در ساخت این بازی چیست؟ وی پاسخ داد:
نقل‌قول:
مثل هر پروژه‌ی دیگه‌ای توی این یکی هم بالا و پایین‌هایی وجود داره. از نظر تکنیکی، بزرگ ترین چالش ما این بود که بتونیم همه‌ی جلوه‌های ویژه و نور پردازی رو با نرخ فریم ۶۰ ثابت اجرا کنیم. می‌دونید که منظورم چیه؟ مسلما بازی روی ۶۰FPS قشنگ تره.
همه‌ی ما برای این بازی هیجان زده‌ هستیم به خصوص با توجه به بتای مولتی پلیری که چندی پیش متشر شد. امیدواریم این بازی در ۲۵ اوت به اهداف مورد انتظار دست یابد.
http://gamingbolt.com/the-biggest-challe...-coalition