Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: ساخت اسلحه واقعی توسط طرفدار بازی Destiny| واقعا شلیک می کند!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  2909442-screen-shot-2015-07-22-at-10.36.32-am.png]

این روز ها با همه گیر شدن فناوری “چاپ سه بعدی” شاهد محصولات شگفت انگیزی از خط تولید این چاپگر ها هستیم؛ از خودرو هایی که واقعا حرکت میکنند، ابزار های الکتریکی که واقعا کار می کنند و جدیدا هم اسلحه هایی که واقعا شلیک می کنند! بله درست خواندید. طرفداران عنوان Destiny، ساخته محبوب Bungie، تا به حال چندین بار به پرینت کپی اسلحه های این بازی اقدام کرده اند و در نمایشگاه Comic-Con امسال هم، حضور پررنگی داشتند ولی این بار یکی از این طرفداران ده آتشه (!) بازی اسلحه ای را ساخته است که یک وجه تمایز بارز با دیگر اسلحه های (ماکت های) تولیده شده قبلی دارد، چونکه قرار است شلیک کند!

Kirby Downey همان خالق سلاح گرمی است که از روی نسخه موجود در بازی کپی شده است. این اسلحه؛ در واقع یک توپ دستی بدنام و کشنده (کلاس Thorn) است که با فناوری چاپ سه بعدی ساخته شده است و تشابه فراوانی با نسخه اصلی دارد. همچنین یک تپانچه کوچک هم به منظور تمرین نشانه گیری، در درون آن جای گرفته است که شاید هم دلیل دیگری داشته باشد. در واقع، شاید طرفداران این بازی هوس کنندنبرد های بازی را بازسازی کنند و به جان هم بیفتند!
در قسمت زیر می توانید نسخه موجود در بازی و نسخه ساخته شده را مقایسه کنید:
[تصویر:  Thorn-0.jpg]

همچنین این توپ دستی با آهن سخت تقویت شده است تا هنگام افتادن از دست مشکلی ایجاد نشود. این اسلحه با نسخه داخل بازی شباهت فروانی دارد و هنگام قرارگیری در دست به اندازه یک اسلحه بزرگ به نظر می رسد. پس اگر دلتان یک اسلحه واقعی می طلبد، از راه کم دردسرتر و با خرید یک چاپگر سه بعدی، به اسلحه خود برسید و به جان این و آن بیفتید! البته عواقبش با خودتان است!


بازی محبوب Destiny در شهریور ماه سال گذشته منتشر شد و قرار است که یک بسته الحاقی عظیم را در شهریور ماه جاری با نام Destiny: The Taken King دریافت کند. همچنین این بسته الحاقی با یک بروزرسانی همراه خوهد شد که طی آن اثر گذاری و قدرت همین اسلحه در بازی کاهش خواهد یافت.
نظر شما چیست؟

منبع